La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Busque gent de València o voltants per anar a la m...

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 8 march 2004 - 22:40:42

Busque gent de València o voltants per anar a la muntanya...estes falles

Hola!!

Sóc una valenciana de 25 anys,  i m´agradaria contactar amb algú de València o voltants per a fer alguna eixida a la muntanya estes falles. No pertany a cap club de muntaya, però he fet prou eixides de muntanya pel Pais Valencià, per lliure, en grup d´amics. Però per diverses circumstàncies estes falles no estan disponibles.

Si hi ha algú en la mateixa situació que jo, o algú que ja tinga planejada una eixideta...¿podeu enviar un post al fòrum ?

Gràcies!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 10 march 2004 - 21:44

Tuesday 9 march 2004 - 20:55

Jo et recomane que et poses en contacte amb qualsevol dels clubs que n´hi ha per Valencia, com el GMP (el club de muntaya de la universitat Politècnica). Hi ha molt bon rotllo, gent jove, molt oberta, es reunixen informalment dijous per la vesprada i despres soparots de rialles. Pot anar qualsevol, sempre s´acaben gestant activitats de tot tipus. Si vols et done el nom de 5 o 6 colegues que segur estan per ahi els dijous i t´ajudaran. Anim, salutacions !!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 march 2004 - 23:02
Doncs...no seria mala idea que em donares uns quants noms per preguntar. Este dijous hi haurà gent?

Hi ha cap telèfon de contacte? Es que els dijous em vé molt malament anar a València a eixa hora (soc d´un poble de la rodalia). De totes maneres, com que este dijous tinc a les 10 sopar de la feina a València, me n´aniré per estar a les 8 al a reunió i donar una ulladeta.

I altra cosa...¿has d´estar federat per ser del grup?

Em talla una mica anar on no conec a ningú, pero supose serà gent oberta. Per cert JC, gràcies per la teua pronta resposta.

Wednesday 10 march 2004 - 16:32
Hola MJ jo soc de Torrent pero estic a Tarragona fa 3 anys quan vaig acabar a la universitat. Tinc encara contacte amb prou de gent del GMP i surtim per la muntanya a fer caminades, bici de muntaya, escalada, alpinisme, viatges...molt sovint. A vore et dic, aquet dijous n´hi haura mogollo de gent, sempre n´hi ha un bon grapat, despres de les 19 o 19,30, a la UPV on es el nou trinquet. Pots vore algunes coses a la web, http://www.gmpolitecnico.cjb.net/ . El telefon del trinquet es el 963879086, pero si truques fora de dijous a l´hora de la reunio millor que parles amb algu dels habituals, que et donen el seu telefon. Nomes n´hi ha que estar federat per a activitats de escalada o muntaya invernal. N´hi ha un calendari de activitas mes o menys preparades per alguns i moltes altres que es pensen cada dijous entre la gent. L´ambient es molt obert, no et talles, pregunta per....Luis, Christelle, Alicia, Ramon, Raul, Oscar... sempre hi ha alguns que fan mes escalada, uns altres mes senderisme...o pregunta per Gabi o Marta...que fan de tot. Vinga a vore si acabes fent alguna surtida amb la gent del GMP i coincidim un dia o altre, jo tambe vaig encara de tant en tant.... Pregunta mes coses si vols, no et tallis, adeu, salutacions.
Wednesday 10 march 2004 - 21:44
Joer JC!!!!, ese catalán que ni el mismisimo Pujol, macho!! Como se nota que pasan los años y sigues en catalanolandia, eh? Si se enteran en tu aldea de Cuenca, vamos, que no te reconocen....

MJ: perfecte tot lo que t´ha dit JC, anima´t i passa´t per el Poli.
Jo este dijous no hi estaré, pero segur que trobes a penya per a fer coses estes Falles.

bona niiiiiitt 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies