La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Problemes amb la subscripcio

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 22 march 2004 - 17:05:20

Problemes amb la subscripcio

mmmm hi ha cap problema amb els subscripcions al forum?? No m´arriven tots els posts. ...

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 24 march 2004 - 08:09

Monday 22 march 2004 - 17:17

Que jo sapigue no hi a problemes... a mi m´arriben tots els misatges... nose... alguns amb retras pero m´arriben tots

Ocultar todas las respuestas      
Monday 22 march 2004 - 17:28

Arribar arriben tots... el que passa es que algun cop arriba abans la resposta que la pregunta...

Monday 22 march 2004 - 18:18
Doncs a mi no m´arriva res  ni tan sols aquests missatges! Q faig em torno a subscriure??

Tuesday 23 march 2004 - 12:20
Doncs no em deixa, i em torno a subscriure i passa de tot i no m´envia res...

Snirf.... No hi ha cap manera de tornar-me a subscriure??

La meva adreça es arggggARROVAclemastecs.net per si pots mirar que passa?

Tuesday 23 march 2004 - 12:48
T´he borrat y tornat a apuntar directamente a la BBDD... aviam si ara t´arriben.
Tuesday 23 march 2004 - 17:53
ei arggg .... ja t´arriben els misatges?
Wednesday 24 march 2004 - 08:00
  Això ja funciona. Acabo de rebre 225 posts

Gràcies

Wednesday 24 march 2004 - 08:09
Estic flipant
He rebut posts del dilluns a les 19 (per exemple el de "El tiempo esta loco")  però el mail te data de dimarts a les 20:47.  Suposo que els mails devien estar fent cua en algun servidor.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies