La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Setmana Santa.....

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 23 march 2004 - 10:43:20

Setmana Santa.....

Ei gent!

Plantejament: Aquesta Setmanan Santa, com molta gent, m´agradaria marxar a fer alguna cosa, però no se que fer, ni on anar, ni amb qui anar!

Pregunta: Algú em pot dir algun lloc? (Pre-Pirineus o Pirineus Catalans) i ( com més fàcil sigui el transport públic, millor )

Havia pensat de fer la Ruta dels Segadors, algú l´ha fet?

si alguna persona es vol animar per fer la sortida els dies festius ja que es troba en una mateixa situació...ja sap!

Que vagi bé!

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Friday 26 march 2004 - 12:20

Tuesday 23 march 2004 - 15:22

Amb transport públic fàcil?
Bé, se m´ocorre una ruta molt guapa, i més en aquest temps que el paisatge comença a ser variat (verd avall, blanc més amunt).
Camí dels enginyers: va de Núria al Coma de Vaca.
Agafes la línia de tren Barcelona-Puigcerdà, baixant a Ribes. Allà agafes el cremallera fins a Queralbs (no fins a dalt a Núria). De l´estació segueixes la carretera amunt fins a agafar el camí de Núria (5min.), que està senyalitzat. En 2-3h. et plantes a Núria, per un camí realment preciós. Jo vaig dormir a l´alberg del Pic de l´àliga.
L´endemà agafes el camí dels enginyers (senyalitzat tb) que seguint la corba de nivell a 2000m. (no grans desnivells), et porta al coma de vaca en tb 2-3h. per uns paisatges espectaculars, ja que en alguns punts és molt aeri. Un cop a coma de vaca, pots dormir allà o baixar per les gorges del freser fins a Queralbs, on t´hi plantes en 2h. més, i tornes a agafar el cremallera i el tren.
Total, una ruta circular molt maca, on veus molts paisatges diferents i alguns panorames realment espectaculars.
Ara que hi penso, vaig penjar una galeria, et passo el link:
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/583/

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 23 march 2004 - 15:42

Hola Mercè!

Com ja deus saber, amb transport públic quedas bastant limitada, pero bueno, així a primer cop d´ull, et recomenaria la vall que va de Porta cap a Campcardós. En aquesta vall tens un refu lliure que està en aceptables condicions i pots fer varies activitats des d´allí (Puigpedrós per la Portella Blanca, Peiraforca, etc.). Per arribar aquí cal que prendre el tren fins a la Tour de Carol (línia Vic-Puigcerdà) i a la Tour de Carol prendre el ferrocarril francès i baixar a la parada de Porta. Desprès has de caminar per la carretera 1,5 km (direcció Puigcerdà) i a mà detra ja veuras la que s´obra la vall (et recomano que miris mapa abans).

Una altra opció per la zona, es en comptes de baixar a Porta, baixes una mica més enllà, en la parada de l´Hospitalet-près-l´Andorre i des d´allà també tens moltes opcions de valls i muntanyes (si tens Vèrtex, mira´t una de fa un parell d´anys,Vèrtex Especial Alps d´Oberland, on hi ha un article d´aquesta zona).

Altra opció es tirar d´Alsina Graells fins al Túnel de Viella, fins Andorra o fins algún lloc del Pallars...opció força cara!

Jo per Setmana Santa em podria apanyar per tindre un parell de dies lliures per agafar el cotxe i anar a la muntanya (segurament el divendres i el dissabte), si t´interessa ja saps...m´ho dius i mirem a veure que es pot fer així interessant, al igual que si saps d´altra gent que es vulgues apuntar...any problem!!

Bueno, espero que et serveixi d´algo el meu rotllo patateru...

Fins aviat, salutacions.
David.

Tuesday 23 march 2004 - 23:33
Hooooolaaaaaaaa ke hi ha a mi tambe em molaria fer algo per setmana santa i tambe, eol divendres  i el disabte, tooooo depende de la situaçao...., jo estare per Girona (Provincia) i si no hem de anar a tumar pel cul, puc pillar cotxe, i de Barna a Girona en tren es rapid i no molt car, el ke passa es ke a mi em molaria trepitjar algo de neu, a viam ke dessidiu i em feu un toc per aki estare atent al forum

una abraçada  

Wednesday 24 march 2004 - 09:27
A mi tot m´està bé, neu, gel, roca, aigua..
Lo d´anar lluny o aprop tb no m´importa, amb el meu cotxe podem anar on sigui...per Catalunya, Osca, França...

Bueno, pos no sé, que proposi algú alguna activitat  i seguim xerrant!

Si es neu pos podriem buscar algun refu (guardat o lliure) i alguna activitat que estigui bé.

Fins aviat,
David.

Wednesday 24 march 2004 - 09:35
jo també m´apunto soc de tgna pirineus, catalunya, osca, etz....
Wednesday 24 march 2004 - 19:26
Si fos cosa de neu, es podria prendre con a base un refu (per exemple, per no anar gaire lluny, algun d´Aigüestortes) i l´endemà fer algun cim de la zona. Per exemple:

- Amitges: Tuc de Bassiero, Saboredo, Ratera...
- Colomina: Peguera, Saburó, Mainera, Vidals,...
- Restanca: Montardo, Tossal de Mar, Monges...

Els refus estaran oberts i suposo que no tant massificats com els del pirineu d´Osca...penso en els típics Angel Orús, Renclusa o Góriz...q has de reservar 2 mesos abans...

Bueno, ja direu que us sembla...o alguna proposta nova.

Salutacions,
David.

Thursday 25 march 2004 - 11:29

Ei gent, jo crec que la vall que va de Porta fins a campcardós no em sona malament!

Però a mi no m´importa marxa a fer el Montardo, però crec que ja algú l´ha fet no Pere?

Bé, no se!

Una abraçada

Thursday 25 march 2004 - 11:38
Weneeeees..... encara tens els meus grampons... .... weno, de moment no els necesito, pero per dps de setmana santa si que els necesitaré... ... weno, ja quedarem.
Thursday 25 march 2004 - 13:52

De les opcions que em exposat, les meves primeres opcions serien Amitges o Colomina, sobretot Amitges (depenent de com estigui l´accès de la carretera)...sino la vall Fosca fins a Colomina. I des d´Amitges fer el Bassiero o el Montsaliente..per exemple. Així podem anar una mica més descarregats de pes pq anem al refu i podem dormir i sopar allà.

Qui vulgui apuntar-se que deixi els seus contactes (mails o telèfons) al meu mail (cmgeologia@hotmail.com)

David.

Friday 26 march 2004 - 12:20
me toy etresando!!!

Aixó d´anar dient propostres m´altera una mica, perquè m´agradaria fer-ho tot i no pot ser!
La vall fosca fins a Colomina....!, guueennuuu, ja parlarem tranquilament   i bon lloc, home, totes les propostes són un bon lloc....però no crec que ens poguem columpiar molt, o el temps es tirarà a sobre  !!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies