La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >donema un cop de ma plis

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 2 may 2004 - 20:05:05

donema un cop de ma plis

Hola sóc un noi de 16 anys i és la primera vegada que entro amb aquesta pagina i trovo que està molt bé, estic amb un grup escolta i hem de preparà un ruta. Algú em podria donar alguna idea d´alguna ruta fora de catalunya i que estiguès be ?¿ que tampoc fos molt lluny de catalunya ja que... ha de ser varat.
("Si voleu fer algun pic molt molt espactacular us recomano Spijoules és a França "Luchon" (tocant a catalunya) és un 3000 i hi ha 2000 metres de desnivell i una vista boja ") DEW

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Tuesday 4 may 2004 - 14:29

Sunday 2 may 2004 - 22:09
Ei company!!! mira com vaig amb una mica de pressa et dono una direcció d´internet!!!

Passa´t per:     http://www.ordesa.net

És la pàgina del parc natural d´Ordesa-Mont Perdut al Piri de Huesca, hi trobaràs varies rutes que estan moooolt bé!!!! jo hi tinc un especial carinyo pq és on vaig fer les primeres passes "muntanyenques" i la veritat és que val la pena anar-hi! L´únic inconvenient és que hi va molta gent, per això et recomano que si vols estar-hi tranquilet et llevis d´hora i agafis el primer bus cap al parc! A la pàgina hi trobaràs tota la info!

Espero que et serveixi!!!!

Un consell tradueix el teu "post" i posa´l en castellà, pq molta gent no entèn el català i així segur que et contestarà més gent!!!!

Salut i força!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 may 2004 - 16:27
¡Hola Roger!
Aunque no concretas demasiado sobre el tipo de ruta que quieres hacer, de momento se me ocurre una muy bonita: los lagos de Las Bulloses en el sur de Francia cerca de Mont LLuis. Es una excursion muy facil pero podeis complementarla con la subida al Carlit.
Si se me ocurre alguna otra, te lo digo.
Saludos.
Luz

Monday 3 may 2004 - 19:40
Carai mai havia entrat en un forom però vec que funciona a la perfecció moltes gràcies per la vostra informació ja que jo ja no savia on busca (la ruta no ha de ser gaire forta ja que els meus companys ja no els hi agrada caminar).
Si voleu alguna cosa demeneu-mo pk encara que sigui un aspert en muntanya ja conec forces llocs.
 Si em permeteu una observació he quedat molt parat de que aqui tothom li encanta la muntanya i el caminar ja que aquí on visc quant parlo de la muntanya amb els meus companys em prenen per boig.
 (Luisildo això de parlar castellà es que no en ser gaire i faria unes pifies a més trigaria molt a escriure la carta ja que no en ser, però t´agraeixo l´observació de tan en tan n´escriure alguna pk m´entengui tothom jejeje)

DEW merci

Monday 3 may 2004 - 20:06
Roger... me has dejado muy intrigada. ¿Donde vives para que tus amigos te traten de loco cuando hablas de montañas?. ¡¡ Con lo bonitas que son!!.
He recordado otra ruta, fuera y cerca de Catalunya y facil: Las "Gubies" del rio Matarraña y las del rio Ulldemó.
Dentro de Catalunya se me ocurren unas cuantas pero...

Luz

Monday 3 may 2004 - 20:43
Ei Roger! Espero que entre tots ens ajudem! jejeje aquesta pàgina està molt bé (i no és per fer-li la pilota al peaso güepmaster!), la gent ajuda molt!
I lo del castellà t´ho deia pq molta gent que hi entra és de fora de Catalunya i no enten el català, però en fi... espero que entre la Luz que te´n ha dit de molt maques (la de Bulloses i Carlit està molt bé!) i la meva d´Ordesa t´ajudin i segur que t´escriu algú més! Oi que sí gent!!!!????

Apa siau i que us ho passeu molt bé!

Monday 3 may 2004 - 21:13
Jo visc a Igualada que és la capital de l´Anoia  provincia de BCN.
A vegades els hi dic si volen venir a caminara (els meus companys) i els hi dic que anirem amb un ritme fluix que pararem que anirem a prop però res, no conec cap company que li agradi, diuen que no serveix per res i que és molt aborrit. (cada dissapte vai sol a caminar 10hores i avegades més "mons pares hi van però van amb un ritme molt fluix")
Gent de 20anys i més si que en conec que els hi agrada la muntanya pero de la meva no. és un dilema, i el grup escolta que vaig 3/4 el mateix.
Quant vai veure una wep que hi ha via un escrit que deia (la wep pels bojos de la muntanya) em va agrada força.
DEW i merci per la informació

Monday 3 may 2004 - 22:54
...arggggg...amic roger....vaja amics més ganduls que tens...que no els hi agrada caminar...be, ells s´ho perden, et vaig a dir que jo soc de bcn i tinc un amic que es d´olesa, doncs excursió que organitzo...ell no falla mai, si estas interessat a vindra amb nosaltres...penjar un post aqui i encantat...ara potser no vols sortir amb "carcamals" com nosaltres...no et dic la mitjana d´edat nostra perque potser t´espantes.

Be, et voliar comentar una excursió que podries fer amb "els teus amics", surts de españa per Puigcerda, concretament Bourg Madame, segueixes la ctra. en direcció a MontLuis, fins a un poble que es dius Thoes, dins del mateix poble tens un parking, deixes el cotxe he inicias la ruta pujant per les Gorges de Carança, començes per un bosc amb riuet inclos, ponts penjant, pasarelas arran de paret, tot creuan el riu...es super guapo...i no et dic res de la tardor...es una canya...., mica en mica el camí s´enfila i et trobaras el camí pero excavat a la roca, més amunt vas a parar fins uns llacs.

Un camí molt guapo a la tardo i tranquil....(poca gent), es pujar al Mataggals des de el Coll Bordoriol, el coll bordoriol estar situat més avall de Sant Marçal en direcció a Viladrau, començes una mica entre mig del bosc, agafes una pista, i quant et troves a ma dreta de la pista una petita capelleta amb una verge, inicies l´ascens per dins del bosc....chachi piruli per la tardor, la fageda del matagalls....al cap d´una estona surts a una pista que va fent llaçades dins del bosc...més pau i tranquilitat que al mig de Baque¡ra a les quatre del matí....arribas a Coll Pregó (a la esquerra et be el camí del Turo de l´Home), ho coneixeres perque hi ha un monolit de pedra dedicat a Mossen Cinto??? en sembla que si, a partir d´alla ho tens tot indicat fins dalt del cim, un peaso cruz que ticagues.
Una vegada un amic de Sant Hilari Sacalm em va explicar que la creu del Matagalls la va pujar el seu avi dalt d´un ruc...i saps que va passar....doncs al arribar dalt de lo que pesava la creu, van tirar el ruc daltava baix (mort es clar).

be, m´alegro molt que t´agradi aquesta pagina...segueix per aqui i opina i consultar...i si no llegueix que tambe s´apren

fins,...quan vulguis

salu i seny
mirlo

Tuesday 4 may 2004 - 00:03
Jajajjajaaa m´ha fet gràcia això de la mitjana d´edat!!! jo tinc 23 anys i quan vaig a fer alguna ruta hi tinc que anar amb la colla de mons pares (entre 45 i 55anys) pq els de la meva colla pensen que pujar una muntanya per tornar a baixar és tonteria!!! Si es que són!!!! Ells s´ho perden!!!

Vinga siau!!!!

Tuesday 4 may 2004 - 14:29
Si estaria bé fer alguna excurciò amb persones el que passa és que esteu força lluny de on visc jo a més fai 1 de batx i ara és epoca de controls i estic super estresat, peró repetrixo que estaria molt be ja que anar sol és un pel aborrit, a més ho hauria de pregunta a mons pares. Merci si algun dia no tinc controls i mons pares amb deixen enviare una carta. DEW.Merci

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies