La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >algú em pot donar informació sobre la travessa Nur...

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 7 may 2004 - 21:51:59

algú em pot donar informació sobre la travessa Nuria-Carançà?

t

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Saturday 8 may 2004 - 22:48

Saturday 8 may 2004 - 00:35

Salut!! A la secció de rutes, apartat Excursionisme (sense polèmiques) hi ha inserida una bona descripció d´aquesta travessa. Jo la penso fer la primera quinzena d´agost, però començant-la a Fontalba, passant pel Puigmal. L´únic problema que pots tenir és l´horari del Tren Groc, ja que a vegades és un desgavell el tema de l´hora de passada per l´estació de Toés. Amb la web de la S.N.C.F. no m´acabo d´aclarir, per tant buscaré alguna solució, per no trobar-me amb sorpreses. Si tu hi vas abans i aconsegueixes un horari exacte, ja ho diràs. Un altra proposta la trobaràs a la web del Refugi Coma de Vaca, no és exactament el mateix, però et pot donar una idea. Hi ha un llibre de Nuet i Badia, que es diu Travesses per Núria (o alguna cosa així) que descriu la ruta en sentit contrari (crec que és la número 14). En fi, al fòrum segur que hi ha algú que et pot aportar més informació que aquesta, però, al menys, és un punt de partida. Per cert, el tram darrer de les gorges és una canya de cuidado. Salut. Xavier.

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 8 may 2004 - 01:11

Jo la vaig fer el juliol passat. Ruta molt completa, ja que pots veure diferents paisatges. Recomano passar la nit a l´estany de les truites de Carançà, paratge bucòlic, amb vistes de tot el circ de Carançà, dominat per la cara nord del Pic de l´infern. Material recomanat: només vam trobar un nevero a l´estany blau, però era ridícul (uns 10x10 m) o sigui que no cal material d´alpinisme.
La vall de carançà és una vall preciosa, solitària, plena de racons preciosos. A mi personalment em va enamorar. A més, la remata el tram de les Gorges de Carançà, amb pasareles i ponts metàlics que van penjats per sobre el riu, i un camí que va excavat a la paret d´un precipici. Total, com diu el company amunt!, una canya de cuidado .
Sobre el tema del tren groc, en quant a horaris és un desgavell. Pots preguntar al refugi. Ah, per cert, compte, pq a l´estació de carançà li has de dir al tren que pari amb una senyal amb la mà, pq si no passa de llarg (i no ho posa enlloc a l´estació, bé, estació que correspon a un porxo estil parada d´autobús). Pels horaris pots preguntar al refugi de carançà.
Apa, no m´enrollo més pq a l´apartat de rutes hi ha la ruta molt ben explicada!

Klaix

Saturday 8 may 2004 - 03:06
dins d´aquesta web, a lpartat de rutes hi tens dues descripcions.. una mab part de l´itinarari y l´altre amb la travessa complerta:

http://www.madteam.net/rutas/nuria_toes.php
http://www.madteam.net/rutas/resena.php/Gorges%20de%20Carançà/67.html

Saturday 8 may 2004 - 22:48
Hola:
Aparte de lo que han dicho Amunt y Klaix añadiré un apunte  más.
Si la travesia la vas a realizar dentro de los meses de julio y agosto, te recomiendo que lleves tienda o material para hacer vivac porque en el refugio es casi imposible encontrar plazas y no se puede hacer reserva.
Nosotros, mi marido y yo, la hicimos el último fin de semana del mes de julio del 2003 y aunque llegamos al refugio hacia las 4 de la tarde, ya no encontramos plaza, suerte de la tiendecita que llevabamos y de las mantas que nos dejaron los guardas del refugio. Todo lo demás fué fantástico y muy bonito, [ quizá la repitamos este verano].
Animate y no te arrepentirás.
 saludos.

Luz

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies