La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >KLAIX

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 28 july 2004 - 18:03:23

KLAIX

jelou... em podries dir si hi ha, ENCARA, alguna casa o hostal per algun poble de la teva zona ( >10km costa )on dormir per menys de 30??????... no necessitem les excel·lències de les cases "rurals" que s´estan posant de moda(ni jacuzzis, ni activitats a cavall ni òsties)...sino un lloc on dormir una o 2 nits.... o això o un camping amb força ombra i tranquilitat...

què em dius????

una salutació i mooooooltes gràcies,
Farell

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 29 july 2004 - 10:40

Wednesday 28 july 2004 - 18:29
Hummm... ara a l´estiu xungu xungu, pq fins el més tonto s´apunta a "chupar el bote"... Però cap a la tardor, hi ha hotels que fan bones ofertes. Respecte als càmpings, a l´Estartit n´hi ha bastants, però oblida´t de tranquilitat a l´ombra, pq està ple d´anglesos borratxos tocant els collons o famílies amb els nens tota l´estona amunt i avall... Per l´estiu, a bon preu, hi ha l´alberg de joventut de la Generalitat a Empúries (www.tujuca.org). He mirat cases rurals, però la majoria són cares (per la meva zona, i perduts per la plana del Ter, està ple de calers...). Sento no poder-te donar més informació!!!

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 28 july 2004 - 23:00
ja... gràcies...ja fa anys que no puc anar a una casa rural.... s´estan convertint en hotels de luxe individualitzats....... ja no és qüestió de ?... sinó del tracte que avans aconseguies i que ara ja és dificil de trovar...

què hi farem....

mòltes gràcies,
Farell

Thursday 29 july 2004 - 00:08
ens veurem!!!!!!!... que tinc moltes ganes de deixar d´associar-te amb pallissa de muntanya!!!!!

per cert... el CEP està xapat avui,no?????

una salutació,
farell

Thursday 29 july 2004 - 00:23
eh farell...si us apropeu per aquestes contrades feu-me un truc i veniu a cadaqués...no sigueu tímits
Thursday 29 july 2004 - 10:40
a sí???..jo tinc material per tornar...i d´altre per agafar...no podré anar de totes maneres...és obert la propera setmana?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies