Hemos estado esta semana en este refugio i sus servicios me parecieron bastante cortos. A un que sus responsables son amables i serviciales creo que tampoco
hola.
si enmede alquilar la tienda de campaña llevo una mia, la puedo montar alli gratis?tiene zona de acampada gratuita o algo asi o donde las montan? gracias
Totalment d´acord Japallas. L´overbooking és un terme que no entra en el seu vocabulari, com tampoc ho fa el català. Què no estem a la Catalunya Nord? Preus europeus per a un servei tercermundista. Amb unes plaques solars obtindrien energia elèctrica i seria més confortable, a l´hora que podrien conservar millor els aliments i oferir una mica més de varietat (el menú que em van servir a mí va ser el mateix que a tú). Es troba en un dels indrets més freqüentats pels excursionistes i el seu estat és lamentable. Una verdadera llàstima, perquè amb un xic d´inversió podrien convertir-se en un atractiu més de les rutes entre el Ripollès i el Conflent. Per cert, ho he comentat amb l´ajuntament de Fontpedrosa (aquí sí que parlen català), que és qui el gestiona, i m´han vingut a dir que encara gràcies que a l´estiu ofereixen atenció a la gent que hi pernocta. En fi, sort que jo duia una tendeta i em vaig poder arreglar, els meus companys van patir una mica més les seves incomoditats. Salut, ases, gossos i mosques!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui