Hola,
Vull treure´m la llicencia del FEEC ja que m´estic preparant per fer curses d´alta muntanya i veig que es olbigatoria la llicencia. He entrat a la www.feec.es i veig que per treure´t la llicencia necessites entrar en un centre excursionista i per curses d´alta muntanya necessites una d´especial, total que et surt com a minim per 100 euros i nomes em serviria fins desembre...
Algu te una altre solucio que no sigui fer-me un carnet fals o correr a la meva bola (pero es clar, sense puntuar)?
Gracies
Quique
Quique, crec que una altre opció és la de mirar si a les curses on vols anar, deixen còrrer sense llicència, però abonant un suplement per l´assegurança d´aquell dia en concret... La inscripció et sortirà mes cara... però depèn de les que vulguis fer... potser et sortirà millor fins i tot!
Salutacions
Freu
gracies a tots!
faré això, mirar primer si hi ha alguna reducció i si no en trobo faré la inscripció a les curses (al menys fins a finals d´any) ja que si és possible pel que he vist, tot i que no pots puntuar a les classificacions (aixo nomes els hi està permes als que han pagat religiosament...)
El que m´emprenya es que un hagi de fer-se una assegurança de 70 euros, fer-se soci d´un club per 40 més, amoquinar uns 20 euros per inscripció, total per fer el que faig quasi cada dia, anar a correr per la montanya...
Ho sento, acostumo a correr sol per la montanya i un dia que em venia de gust compartir la sensacio amb mes gent i comparar el meu estat de forma em trobo amb totes aquestes "collonades" de llicencia (la aseguranca si vull lapago i si em faig mal es el meu problema per fotrem a fer el cabra...) i de fins lucratius per despres fotre hotels de 5 estrelles al mig de la montanya com a Aiguestortes... En fi, que tinc un mal dia...
Gracies de nou
Quique
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui