La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >LLICENCIA FEEC

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 10 august 2004 - 13:36:30

LLICENCIA FEEC

Hola,

Vull treure´m la llicencia del FEEC ja que m´estic preparant per fer curses d´alta muntanya i veig que es olbigatoria la llicencia. He entrat a la www.feec.es i veig que per treure´t la llicencia necessites entrar en un centre excursionista i per curses d´alta muntanya necessites una d´especial, total que et surt com a minim per 100 euros i nomes em serviria fins desembre...
Algu te una altre solucio que no sigui fer-me un carnet fals o correr a la meva bola (pero es clar, sense puntuar)?

Gracies
Quique

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 10 august 2004 - 15:56

Tuesday 10 august 2004 - 13:51
Crec q hi havia alguna Fedaració q feia llicencies per 1/2 any o per mesos no ho recordo. Pero no et sabria concretar ni per quines llicencies ni quina federació.

Podries preguntar a la FEDME.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 10 august 2004 - 14:51
Esperate a septiembre/octubre, normalmente cada año la feec saca un listado con los seguros mas baratos que duran hasta el 31.12 del año en curso.

saludos y montañas

Tuesday 10 august 2004 - 15:02

Quique, crec que una altre opció és la de mirar si a les curses on vols anar, deixen còrrer sense llicència, però abonant un suplement per l´assegurança d´aquell dia en concret...  La inscripció et sortirà mes cara... però depèn de les que vulguis fer... potser et sortirà millor fins i tot!

Salutacions
Freu

Tuesday 10 august 2004 - 15:55
les llicencias (assegurances) temporals no puntuan als campeonats.

salud i montanyes.

Tuesday 10 august 2004 - 15:56

gracies a tots!

faré això, mirar primer si hi ha alguna reducció i si no en trobo faré la inscripció a les curses (al menys fins a finals d´any) ja que si és possible pel que he vist, tot i que no pots puntuar a les classificacions (aixo nomes els hi està permes als que han pagat religiosament...)
El que m´emprenya es que un hagi de fer-se una assegurança de 70 euros, fer-se soci d´un club per 40 més, amoquinar uns 20 euros per inscripció, total per fer el que faig quasi cada dia, anar a correr per la montanya...
Ho sento, acostumo a correr sol per la montanya i un dia que em venia de gust compartir la sensacio amb mes gent i comparar el meu estat de forma em trobo amb totes aquestes "collonades" de llicencia (la aseguranca si vull lapago i si em faig mal es el meu problema per fotrem a fer el cabra...)  i de fins lucratius per despres fotre hotels de 5 estrelles al mig de la montanya com a Aiguestortes... En fi, que tinc un mal dia...

Gracies de nou

Quique

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies