La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Per Japallas (Núria - Toès)

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 17 august 2004 - 11:04:39

Per Japallas (Núria - Toès)

Anava a escriure un relat sobre aquesta travessa de muntanya, que vaig fer el passat cap de setmana, i ... patapam!!, ja està al web. Noi, tens tota la raó pel que dius, la única sort que vaig tenir jo, és que no va ploure i com duia la tenda vaig dormir al ras (mai millor dit), tot i que el tema dels menús va ser idèntic. Va ser la primera experiència del meu fill SERGI (11 anys) en aquest tipus d´excursions, ja que també va fer el seu primer 2800. Per cert, l´assumpte dels trens és clavat, vam haver de còrrer per agafar la Renfe i no ens van cobrar. Per cert, la ruta està molt ben explicada en l´apartat de ressenyes, encara que és una calca, però a l´inversa, de la redacció que presenta el llibre de Josep Nuet i Badia, sobre la Vall de Núria (itinerari 14, pàgines 93 i ss.), que li farem. Salut i força

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 17 august 2004 - 12:03

Tuesday 17 august 2004 - 11:09
Lo de la calca... qualsevol reclamacio a jmauri@madteam.net que es l´autor  ... de fet esta tret del seu llibre "50 itineraris a peu per Catalunya" ... ah!, la presentacio del llibre la va fer en Josep Nuet i Badia  .... jijiji
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 august 2004 - 11:56
Què dius ara!! Mira vaig agafar la ressenya per seguir-la com a pauta, però per documentar-me una mica millor vaig cercar informació a diversos llibres i el de Nuet em va semblar perfecte. Quan vaig anar subratllant els punts concrets de l´itinerari, em vaig adonar que eren textos pràcticament idèntics, fins i tot en algunes especificacions molt concretes. Fixa´t que a l´inici de la ruta, al punt 0,00 h. diu: "vegeu ressenya d´aquest santuari a l´it. 22", que es troba a la pàgina 119 del llibre en qüestió i es refereix al Santuari de la Mare de Déu de Núria, no a les rutes del web. Probablement hi ha un acord de col.laboració entre els dos autors, a qui aprecio molt per la claredat de les seves explicacions. De fet, David, era un comentari, no un retret, ja que vaig estar recollint dades per escriure el relat (entre altres coses perquè ha estat el bateig de foc del meu nano) i ara no ho podré fer, ja que el de Japallas és híper-exacte. Vinga una salutació i gràcies per fotre fora el post del brau. Salut
Tuesday 17 august 2004 - 12:03
jejeje... ja ho se que no era un retret  .... de fet en Nuet i Badia es un dels mestres en els que s´insipra el Mauri a l´hora d´escriure .... el tio estava flipant quan va vuere que la presentacio del seu llibre la feia el Nuet i Badia.... només li va faltar demanr-li un autograf ... jijji... jo tb vaig estar una estona paralnt amb ell... amb el Nuet i Badia... es que vam anar uns quants Mads a fer claca jejeje... que el pobre MadMauri estava més nervios que un flan  .. era el seu priemr llibre

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies