Acaben de donar aquesta notícia:
Preocupació a l´expedició catalana al K2 per la falta de conctacte amb Cadiach i De la Matta | ||||||||||
|
Mare de Déu, quina consternació!! Ho acaben de confimar per ràdio. Sembla que no pugui ser.
Manel de la Matta ha mort durant el descens del K2. Òscar Cadiach, el seu company de descens ha arribat al camp base i juntament amb Jordi Corominas, que dilluns va aconseguir el cim en solitari, i Valentí Giró, han comunicat la mort del seu company. De la Matta ha perdut la vida al camp 1, el Negrotto, a 6.400 metres. Jordi Corominas va fer el cim del K2 per la Magic Line, una via per la qual només s´havia fet el cim una vegada, una expedició polonesa que la va obrir el 1986.
Donç si, ja esta confirmat!!!
... sense paraules.
Per si serveix d´algo... molts ànims als familiars, a tota la expedició i amics.
habia avisado que tenia sintomas de edema pulmonar... fue una de las razones por las cuales no pudieron realizar el ataque a cumbre los tres....
es una verdadera putada, despues de todo el esfuerzo y la bajada hasta el campo 1 que debe haber sido dantesca
no quiero ni imaginar como debe estar oscar cadiach...
una verdadera lastima
mi mas sincero pesame
Acabo de llegir la notícia, i m´he quedat gelat... Tants de dies seguint l´evolució d´aquesta gesta, tanta alegria abans d´ahir amb la coronació del cim, i ara això... No tinc paraules.... El més sincer condol per la família, amics i tota l´expedició...
klaix
buffff... que decir... en momentos así vale más callar...
Solo decir que lo siento muchíssimo...
y es que parece que los síntomas que padecía Manel se corresponden a una peritonitis por perforación de una apendicitis... Manda huevos, qué mala potra...
klaix
Aixo es per tu manel soposo que si tenies que morir el millor lloc per pasar, si et t´aguesin deixar fer per tu voldries el K2 aixi per nosaltres es una gran perdua pro felicitats i moltes gracies per totes les alegries que em tingut em tu.
adeu i fins aviatMolts ànims als familiars, a toda la expedició i amics.
Fins sempre Manel...
Records
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui