La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Terretrèmol - Núria

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 22 september 2004 - 14:17:46

Terretrèmol - Núria

Hola a tots, us voldria preguntar si sabeu com ha quedat la zona del Puigmal després del terretrèmol d´ahir, escala 4,1.
Aquest cap de setmana volem anar-lo a fer i m´agradaria si algú em pot informar directament o bé, em pot dir a on informar-me.
Gràcies a tots.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Wednesday 22 september 2004 - 18:40

Wednesday 22 september 2004 - 14:25

Estate tranquilo que el Puigmal continua estando en su sitio. El pequeño temblor de tierra no ha hecho desaparecer la montaña.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 september 2004 - 14:27

el Puigmal ha desaparecido!! ahora hay un enorme crater. Imprescindible equipo de espeleo.

el cremallera ha desaparecido tragado por una enorme grieta de varios km de ancho. Se ve el intestino de la tierra...

Pues eso: una coña. No creo que haya cambiado nada. Si no, te enterarias en las noticias.

Wednesday 22 september 2004 - 15:13
Os lo tomais a coña, pero con 4.1 las cosas ya se mueven bastante. Que no nos pille uno de esos en alguna pared un poco suelta, tipo Midi, o asi, o en invierno con riesgo de aludes moderado. .
Wednesday 22 september 2004 - 15:16
http://www.diariodenavarra.es/actualidad/noticia.asp?not=2004092101300524&dia=20040921&seccion=navarra

Wednesday 22 september 2004 - 15:18
jostias... lo preguntas en serio?????
Wednesday 22 september 2004 - 15:39
hombre, si me pregunta sobre si ha afectado a alguna pared, pues ya no voy de coña, pero si pregunta por el Puigmal, pues me ha entrado la vena cachonda.

Los terremotos son causa de grandes desprendimientos en glaciares, paredes, crestas, simas, etc... pero no creo que cambien en nada las condiciones de una montaña como el puigmal.

Wednesday 22 september 2004 - 16:21

tks.

pensava que això dels fòrums anava era seriós. Ja veig que no. Sóc bastant novata amb això de la muntanya, no tinc experència i no he fet mai aquesta ascensió. Per tant pensava que algú tant experimentat com la gent de mad em podria dir alguna cosa.

Wednesday 22 september 2004 - 16:33
no es questio de saber o no de muntanya... nomes sentit comú.... si un terratremol fa variar el puigmal.... fancament.. a Barcelona ni cap pocblacio de catalunya quedaria cap edifici en peu y estariem parlant d´una catastrofe sense precedents.... y el mini terratremol d´ahir.. que fa fins-hi-tot vergonya dirli terratremol... 
Wednesday 22 september 2004 - 18:06
Euli, no t´enfadis amb els nois del forum, no tenen mala intenció. Les respostes bromistes que t´han donat també has d´entendre que en certa manera són normals. No tots els forums són seriosos, aquest, creu-me si et dic que és dels més seriosos i educats i, malgrat no hi participo força (ho vaig fer en uns inicis) pensa que hi porto força temps i en conec alguns dels participants.
Entendre o no de muntanya no és la qüestió, pensa que un etrratrèmol ha de ser realment fort, molt fort (no em facis dir números en l´escala de Richter, no es sóc pas cap experta) per tal de canviar la morfogeologia d´una zona...altra cosa està en les modificacions i alteracions que pugui causar en paisatge urbà...No crec que trobis cap edifici en tota Barcelona que tingui l´estabilitat que pugui tenir el Puigmal. Per tant ves tranquila a la  muntanya que vulguis, coma  a molt el terratrèmol haurà fet rodar una pedreta 10 cm muntanya avall.
Que aquesta primera intervenció teva l forum no sigui la última.
Salutacions

Wednesday 22 september 2004 - 18:19
No t´enfadis Euli! Molta de la gent del forum ens conneixem i ens fem bromes, En sèrio, no t´enfadis!
Contestaré a la teva pregunta, no li ha passat res. Perque un terratremol pugui canviar el terreny, ha de tenir una intensiat enorme, de 6 en amunt. Pots estar tranquila que allí estarà!
Una salutació! i passa´t-ho be!!!

Wednesday 22 september 2004 - 18:33
El dia que subiendo al Puigmal un temblor me haga caer de el, ya podeis estar rezando todos los de BCN (o quizas no haga falta), porque ya no existirá BCN

Todo es cuestión de magnitudes... para desplazar o hacer caer rocas enormes de una montaña, el temblor tiene que ser bastante mas acusado que 4´5...

Sea como sea, si ocurre cuando estoy en la cima del Aneto, a lo mejor sube de altura la montaña y soy el primero en subir a la cima mas alta del pirineo

Estoy con  Gabi, y la pregunta es para tomarsela con alegria (pero sin ofender a quien la ha escrito, vamos al menos esa es mi intención)

Wednesday 22 september 2004 - 18:40
Quan la pregunta es seriosa normalment responc amb serietat, pero me l´he pres a conya per l´enrenou que s´ha creat per un temblor dels que passen de mitjana uns 15 0 20 a l´any.

Sigui com sigui el meu ton no ha sigut ofenssiu i encara que no t´ho sembli, t´he contestat, ja que preguntaves si n´hi havia problemes per arribar-hi i jho t´he dit que tot està en el seu lloc.

Si t´has ofes, em sap greu i no era la meva intenció pero una mica d´alegria en aquest mon de, entre ", serietat no fa mal a ningú.

Sort en la teva ascensió i una abraçada

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies