La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Doncs el dj soc jo.

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 24 september 2004 - 00:07:23

Doncs el dj soc jo.

I el monsier Garnier, és un respectable i honorable dj. El conec personalment. Fins fa poc la meva passió era la música electronica, pero per pendrem-ho massa apasionadament, per culpa del Fast Forward, que hem va fer petar de ansietat, vaig redescobrir l´escalada, i ara la mar de be. Pero des de l´ultim cop que vaig punxar a Fraga que no hi he tornat mes. Allo ara ja es un altre mon. Ha canviat molt. Jo la conec del 97 al 2002, i punxant-hi, tant al f135, com a Monegros vaig viure molts agradables moments. Suposu que vas estar per FF algun cop tambe. Be si vols recordar posat a www.zonaff.com que hi ha bona musiqueta, sino a emule gustav grau  fast forward. Ara veus, ens hem conegut a la muntanya. jeje. M´has sentit mai punxar?

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Friday 24 september 2004 - 00:49

Friday 24 september 2004 - 00:49
jo tambe tinc passio per la musica electronica, pero res de punchar i compondre..., no mes sentir-ne i re-dissenyar grafismes i portades.

A mes, m´agrada la musica de la "meua epoca"... : la panda dels Nitzer Ebb, Front242 / Cobalt60, Ministry, els inevitables Kraftwerk, i lo mes "popero" tipo DM, Ultravox, OMD... ja veus, mes "antic", l´epoca de 1975 als ´90, quan el mundillo va tindre un "bajon" prou fort, al menys en Valencia.

"Musica electronica,
figuras ritmicas,
arte,
politica,
la era... atomica"

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies