Hola, la meva xicota te un petit problema amb les seves botes de muntanya, quan se les posa, a la part de darrera se li aixeca la pell, en tan sols 1h-2h de caminar per pendent, algu sap alguna cosa al respecte ( a part de comprar unes botes noves)
apa gràcies
Una de dos o les botes li van grans o no les porta prou apretades...
En primer lloc les botes de muntanya han d´ajustar-se al peu, que no vol dir apretar.
En segon lloc cal apretar-les i probar de caminar, per notar si es mouen o no.
En tercer lloc cal buscar uns mitjons adequats, que son tant importants com les botes. Si la bota li va gran pot probar uns mitjons mes gruixuts...
A mi, el que m´ha funcionat és posar-me abans de les botes, ficar-hi unes tiretes que me les tallo a mida jo mateix, unes tormelleres ajustadas al meu peu amb el taló cubert (sense ´finestres´), uns mitjons fins transpirables de fibra, uns mitjons de muntanya. Pot semblar excessiu, però des que ho faig, mai més he tingut problemes amb els peus.
Salutacions.
Hola Jander is back...again!!
No sempre que algú té problemes de rossament amb les botes és pq les botes vagin grans...(ostres...com és que ara no puc veure el teu missatge???? tornem als inicis del forum quan la tecnologia punta del veras encara no funcionava? )...en fins...a veure si recordo el que havies escrit.....potser siguin sol.lucions de fortuna el tema esparadraps, compeeds, peles de platan com una vegada va suggerir el Pekas (em sembla que era ell...pq per coses rares......) en definitiva, he canviat de botes, he provat mitjons nous, he evitat sempre doble mitjó, cordar bé les botes, reajustar-le de tant en quant a mitja ascensió, canvi de mitjons en alguna parada, etc, etc,etc....i segueixo dient que l´únic que em funciona i sense el 100% d´efectivitat ( i que no té pq anar bé a tothom, és clar) és la prevenció amb esparadrap...pq si no com a mètode definitiu només em queda un implant de peus nous....o dedicar-me a altre cosa ....
salutacions
ara en serio, l´ esparadrap es la gran arma quant algu te problemes, o quant preveiem una super matxacada tipus raid, matagalls - montserrat... etc
pero s´ ha de probar i probar i probar...
i fer "callo" a base de patir una mica i sortir tot el possible
Uixx que sento: Fer callo a base de patir... Acostumar-se a patir...
Si es tan fàcil com comprar-se unes.... Vinga mil punts al que o endevini...
Si, si unes Bestard Evolution K...
Espero que el Pit no entengui aquest correu, sinó hem mata !
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui