La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >REFUGI COLOMERS EN OBRES

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 6 october 2004 - 11:58:36

REFUGI COLOMERS EN OBRES

El cap de setmana me´n vaig endur a la famosa guiri del piri al final al circ de colomers, tot bé exepte que vaig punxar roda pujant per Salardú i no tenia gat al cotxe! cagal total! Vaig intentar fer cua amb el cotxe i al fe la volta de 360 graus la roda se´m va moure de tal manera que la llanta estava a punt de petar! total que em vaig quedar a mitja carretera i al arribar un autocar amb mala llet no va tenir mes remei que ajudar-me... jejeje
I despres al arribar al parking em vaig trobar una noteta on posava que el refugi de Colomers estava ja tancat i que el refugi lliure estava en obres i no s´hi podia dormir! Truco al numero de informacio del refugi i una veu em llegeix les mateixes paraules que acabava tot just de llegir jo mateix. Total, que per sort duia la tenda recomanava pel Jander, la meva decathlon de 25 euros que per ara m´ha anat de conya... i vaig dormir pels voltants de Gessa en una esplanada força maca.
No vem fer gaire caminata, ens ho vem prendre tranquilament... :)
 Mig circ de colomers començant a caminar a les dues de la tarda despres del desastre de la roda i el dia seguent una passejadeta per artiga de lin.

Bé, que al menys estigueu assabentats que el refugi lliure de Colomers està totalment destruit i l´estant creant de nou.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 13 october 2004 - 18:18

Wednesday 13 october 2004 - 17:14
jejejeje

si ja t´ho deia jo.... sempre que et vulguis assegurar un lloc intim i fora dels ulls / orelles aliens, porta la tenda.... que ademes en cas de sorpresa (com et va passar) sempre va be...

lo del gat del cotxe... sense paraules. m´ agradaria veure la cara del autobusero quant et va trobar al mig de la carretera... quins collons

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 13 october 2004 - 18:03
jejeje... al final el gat ha sortit!
estava al davant! radera del motor... mare de deu quin desastre!

i a mes, el autobusero va acabar pujant-me el gat. Hi ha penya que al principi et fa mala cara i no en vol saber res pero al final es volen fer els milhomes i t´ho acaben fent tot fent-he veure que no en tens ni p. idea de res... fa gracia... total que em va acabar cambiant ell casi solet la roda damunt d´un niu d´ortigues! segur que encara se´n recorda de mi! Pero bueno aixo serien histories per un altre forum...

Wednesday 13 october 2004 - 18:18
si volia fer-se l´ homenet, doncs mira, millor per a tu...

ara, lo de no saber on es el gat....

ja vas saber montar la tenda? (jejeje)

les historietes aquestes son les que despres pots explicar en un madstage futur, alrededor del patxaran i els bunyols

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies