La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >"Algunes webs imprescindibles... de muntanya" ....

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 26 october 2004 - 10:36:14

"Algunes webs imprescindibles... de muntanya" ....

Primer de tot, moltes gràcies per tots els comentaris rebuts sobre l´article que vaig escriure per encàrrec de la pàgina web de la FEEC i, directament, del Jordi Marimon... Sempre motiva comprovar que la teva feina té alguna repercussió i que hi ha gent que la té en compte. Dit això, m´agradaria contestar algunes de les apreciacions fetes aquí, tot i que he de confessar que em fa una mica de respecte fer-ho, perquè veig que no us heu pres gens bé l´absència de la vostra web a la selecció feta per mi.
Voldria trencar una llança en favor de Jordi Marimon, de qui tinc un email del dia 16 de setembre (abans que l´article fos publicat) demanant-me si havia tingut en compte pàgines com la del madteam o caranorte en la selecció que havia fet, perquè ell considerava que eren pàgines que mereixien estar presents en un article que s´havia de titular ´Les millors webs de muntanya´... Òbviament, vam estar d´acord que havíem de canviar el titular per ´Agunes webs imprescindibles...´, precisament perquè ja sabíem abans que sortís publicat que n´hi hauria d´altres que podrien perfectament ser-hi i que en canvi no hi eren.
Quant als criteris de recerca de webs, em vaig plantejar els eixos següents com a bàsics: informació d´actualitat, informació de fons, disseny i participació, en aquest ordre. I he de dir, en defensa de la meva feina, que no em vaig limitar a fer una simple recerca amb el google com he llegit en alguna opinió d´aquest fòrum (que també), sinó que vaig intentar mirar-me´n una mica més. L´objectiu bàsic era que les webs proposades havien de tocar els àmbits muntanyencs més variats del món de la forma més especialitzada possible, centrant-nos més a donar a conèixer les webs més allunyades i no tant les més properes, que ja eren prou conegudes (i per això no apareixen webs com la de desnivel o barrabés).  ... (segueix)

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 26 october 2004 - 12:15

Tuesday 26 october 2004 - 10:37
....Finalment, havia de tenir una extensió d´uns 7.000 caràcters, que vaig superar amb escreix tot i no haver arribat a les 10 pàgines que el Jordi Marimon pretenia.
A partir d´aquí, podem discutir tot el que vulgueu, però crec que els objectius i els criteris esmentats s´acompleixen en l´article i justifiquen les webs seleccionades. També us he de dir en confiança que n´hi ha un parell de les quals no n´he estat en cap moment plenament satisfet (les dels Pirineus, per ser més precisos), però que dins les opcions que tenia em van semblar les que s´ajustaven més als criteris.
Una cordial salutació per a tothom

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 26 october 2004 - 12:15

primer de tot, el webmaster es el "madveras". els unics comentaris "oficials" son els seus. el comentari que ve a continuacio es estrictament personal, i nomes reflexa la meva manera de veure l´ assumpte.

tots els posts que es van formar en el seu moment son de gent anonima, que no tenim res a veure amb aquesta web, nomes hi participem voluntariament. tindrien que ser els comentaris mes valorats, ja que no hi guanyem res. tots vem creure que el tema era injust

ara, despres de llegir la teva "replica" continuo pensant el mateix, pero be, tu escrius el que vols, amb els criteris que tu determines, nosaltres no som ningu per a criticar aixo.

no obstant, sincerament,  no posar aquesta web amb el nivell de participacio que hi ha, es o una cagada per oblit, o alguna cosa intencionada, i com no crec aixo, estic segur que va ser un oblit... oi que si?

de totes formes, endavant amb la teva feina,  i molta sort

jander

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies