La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Afogar-se amb vent.

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 29 october 2004 - 13:46:32

Afogar-se amb vent.

Hola a tots/es, mira era per comentar un petit problema, la meva xicota quan be amb mi a fer muntaña, si fa vent s´afoga, en principi no te asma, algu sap alguna cosa sobre el tema. Gràcies

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Tuesday 2 november 2004 - 11:31

Tuesday 2 november 2004 - 11:31
Hola Jiwel, és molt curiós el que comentes . Jo és la primera vegada que ho sento dir d´algú que va a la muntanya i li passa. Però ara que ho comentes en els meus dos fills quan eren petits els hi passava alguna cosa similar ja que havia anat amb ells a llocs molt ventosos i es posaven nerviosos i tanmamteix semblava que s´ofeguessin.
Tal com diüen més amunt, comentar-ho a un metge és el més assenyat. Potser portant un mocador de coll a la boca-nas no ho pateix tant.
Salutacions

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies