Últimamente me és imposible conectar a la web desde la faena. Alguien más tiene problemas de conexión (últimamente)?
De no ser así me temo que hayan instalado un proxy o modificado alguna configuración de la red.
Webmasters! Creo que es cuestión del servidor vuestro, ya que (aunque esporadicamente) me deja entrar de vez en cuando. Por ese motivo descarto proxy´s.
Podreís arreglar the problem?, por que en caso contrario vais a tener suerte y os ahorrareis mis sermones montañeros
Dani
Pd. El mensaje de error (si sirviese) es este:
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
És veritat Dani41, la teva opinió és sempre molt valorada. Jo intento pujar una ressenya fa una setmana i no hi ha manera, he pujat unes fotos del Puigmal i també m´ha costat més d´una connexió, ja que quan l´he volgut inserir m´ha sortit "No s´ha trobat el servidor", i torna a començar. Suposo que és cosa de tenir paciència, perquè em consta que Madveras no és relaxa, són els pavos del hosting que tenen un servidor que deu funcionar amb energia calòrica (o sigui, un paio fotent-li canya a una manivela). Salut a tothom!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui