La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Si hi ha cap soci de la UEC Barcelona...

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 8 november 2004 - 22:55:43

Si hi ha cap soci de la UEC Barcelona...

Bona nit!

La meva consulta va adreçada a algun soci de la UEC Barcelona, si és que n´hi ha cap...

Resulta que tinc uns amics que estant muntant una història vora la serra de Rubió, a l´Anoia. En aquesta zona la UEC Barcelona hi té un refugi, el refugi Mas del Tronc. El cas és que en alguna web he llegit que aquesta entitat té editada una publicació d´itineraris a peu per aquesta zona de la Catalunya central. Estic força interessat en poder consultar aquesta publicació. Algú sap com ho podria fer?

Gràcies per endavant!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 10 november 2004 - 21:37

Monday 8 november 2004 - 23:10
El que busques és un recull que es va repartir a tots els socis de la UEC. Si t"adreces a la biblioteca de qualsevol UEC estic segur que el tindran.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 8 november 2004 - 23:18
Bona nit, Waldo!

En primer lloc agrair-te la teva ràpida resposta.

Saps si cal ser soci de la UEC per poder consultar aquest recull. Sóc del barri de Sant Antoni, molt a la vora de la UEC de Gran Via. Què faig? Em passo per allí i pregunto?

Novament, gràcies!

Tuesday 9 november 2004 - 22:46
Escolta´m. Jo sóc soci de la UEC Gràcia, però l´entitat està de trasllat, per tant, no crec que la biblioteca estigui en funcionament (Mirlo, fullmonty de la bici, digue´m si vaig errat!!). Si el meu carnet serveix a la UEC Barcelona, podem quedar una tarda i t´acompanyo, perquè el local queda relativament aprop de la meva feina. Fes una gestió i m´ho dius (xaviromero@msn.com). Salut i força.
Wednesday 10 november 2004 - 09:23

...jejeje...fullmonty del viciiiiiiii....XDDDDDDDDDDD

com et diu l´amic Amunt!, la biblioteca de la UEC de Gràcia....esta amb caixes, la sala que correspondra a la biblio encara esta amb obres, ahir nit estaven decidin de quin color pintaven les sales, o inclus les columnes, encara n´hi ha per dies.

salut i seny
mirlo

Wednesday 10 november 2004 - 21:37

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies