La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Ferrata Urquiza Olmo demà. Algú s´apunta??

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 12 november 2004 - 18:32:37

Ferrata Urquiza Olmo demà. Algú s´apunta??

Hola gent

Demà m´en vaig a fer amb la meva xicota i ja veurem si algu més la ferrata Urquiza Olmo al Montsec d´Ares. Algú s´apunta???  Jo sóc de Cerdanyola així que si algú es de molt aprop hi ha lloc al cotxe per sortir des d´aquí.

Bueno, a la nit em  tornaré a conectar per veure si algu esta interessat

animeu-vos gent!!!!

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Friday 12 november 2004 - 20:02

Friday 12 november 2004 - 20:02
Hola Trabalon, jo també soc de Cerdanyola, dema traballo, i no surto tant con voldria, practico escalada, preferenment esportiva, y rutes clasiques a cims del pirineus, si vols podrian quedar per pendre unas qualsevol tarde.
El meu e-mail:ant_her@yahoo.es
O deixa missatge en aqueste mateixa pagina.Que vaigi be la sortida de dema.

Saludos

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies