Hola a todos,
este es mi primer post en vuestro (y mio tambien...) foro, hacia años que no disfrutaba de la montaña, pero como ya sabeis la cbra tira al monte....el tema es el siguiente:
quiero dispfrutar de la montaña, pero en compañia de mis hijos, la peque..(8 años) ningun problema pero la mediana (13), ha esta le cuesta mas, hemos hecho ya algunas excursiones y siempre siguiendo vuestras rutas (puigsacalm, turo del home-agudas, serra dels bufadors, sant llorenç de munt...etc...) pero aquí se me acaban los recursos y quisiera que de vuestra mano me ayudarais a que mi familia fuese amando poco a poco la montaña y sus recursos... en fin (vaya roolo que me ha salido), pues eso ayudita para que me sigan, cosas divertidas sin grandes dificultades ... ha y eso si economicas!!!!!
Gracias a todos y un abrazo.
Felicidades por el sitio que es la caña.
Bona tarda, Mav. Si vas a l´apartat de ressenyes, veuràs que dintre de Senderisme hi he pujat un munt de rutes per fer amb nanos. No totes són senzilles per ells, però la major part sí. Pots buscar rutes curtes o més llargues, depenent de la zona, però has de pensar que quasibé totes les he fet amb els nanos. Vam començar fent La Mola, amb 4 i 1 anys (aquesta a coll, obviament), després Sant Maurici, vall de Sant Nicolau i poc a poc s´ha apretat una mica més. Si no et marques una fita amb el crono, sino que deixes fer, et serà més fàcil convèncer la canalla d´anar a la muntanya. Ah, i una altra cosa, pensa en un club excursionista o un esplai, la competència sana entre nanos dóna molt bon resultats. Una abraçada
Hola company
Com bé sap en Mirlo (k tal company!), el Kit de la qüestió es fer sortides amb d´altres nens, si algú porta algún gosset encara millor i sobretot plantejar la sortida com a un joc, posar un objectiu (descubrir alguna cosa, inventar-se jocs....) i paciència (sempre sense preses i RIEN!)
A la sortida dels Madbarruftets del diumenge, la meva filla i la d´en Mirlo no es coneixien... doncs de seguida es van fer amiguetes i la baixada de les Agüdes va ser molt divertida (es vèrem "inventar" el joc de qui veie abans la fita del camí..)
Rés, que us heu d´apuntar a la propera Madbarrufa SORTIDA!
Hola Pere,
gracies company, tindré en conte tots els vostres consells, tots molt valuosus, no m´imaginaba que fosiu tans pares de familia!!!!, genial!!!!, prometo a la propera sortida, ja be la que jo faci o be la que feu vosaltres avisar o enar-hi, segur que ens hopasarem tots molt be (pares i fills), una cosa teniu en conte que jo soc molt lent caminan, jejejejje.
fins aviat!!!!!!!!
wenas mav, (te hablo en castellano..paque todos nos entiendan)
pues nada...tu aunque seas lento...no preocuparte (como diria jefe sioux)....tu traer "licor-cabeza loca" (traducción...vino, pero del bueno ehhh...como Fjavier que ayer nos trajo un rioja mu bueno ....o la bebida "isotonica" más preciada del MadTeam.....er PATXARAN....pero del bueno ehhhh....)
venga...haber si os animais la proxima...
salut i seny
mirlo
benvingut al tema " vamos a la montaña con la family"
1.- no te obsesiones con el equipo... los niños solo necesitan unas botas (sin pasarse) y ropa de deporte que abrigue (chandal, anoraks) La ropa con la que van al cole en invierno es suficiente... y hay mucho calzado de calle para crios que seguro que ya tienen y pueden hacer servir para ir al monte... de verdad, con lo que crecen, seria imposible tenerlos siempre equipados "full equipe"
2.-los niños aprecian mas salir al monte, un buen bocata y una compañia donde no se aburran, que otras cosas mas materiales..... Con dos cojo***, los vistes para que no pasen frio, un chubasquero por si la smoscas y endavant!!. Las cosas que se proponen tampoco son muy exigentes.
3.- A la proxima me apunto yo tambien... mirlo, no escaparas!!
jandeeeer banzai
Hola a tots!
Si que a vegades és una mica dificil "arrosegar" els peques per la muntanya... i pateixes una mica perquè s?ho pasin bé ..i..ho disfrutin tant com t?agrada a tu!
Jo estic molt contenta d?haver-us conegut diumenge!!
Perquè em sembla ideal que puguin disfrutar-ho amb altres nens i alhora també puguin estar amb tu i coneguin altres pares i mares igual de loucuelos.. per la muntanya
Va ser genial!!...ho hem de repetir!! que el meu peque te moltes ganes coneixer-vos.!!
Compteu amb dos per la propera¡!!
Fins aviat!!
Lu
(una abraçada pels dumingeruuus)
Mav.
un litro de pacharan jua jua jua jua jua esto pa cinco minutillos vale pero para mas no me lo creo bueno yo tengo el mismo problema que tu. lluis 6 años esta primavera espero llevarmelo al valle d´aran pero no quiero apretarlo lo veras en el apartado fotos el titulo es el suplente bueno bienvenido i disfruta molt de la super pagina apa siau bueno ma saliu mediu bilingueerrrrrrrrrrr
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui