La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >PASSE DE FOTOS DE L´OSCAR CADIACH A BARNA

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 16 december 2004 - 23:30:09

PASSE DE FOTOS DE L´OSCAR CADIACH A BARNA

F a una estona que he arribat del passi de fotos de l´oscar cadiach i la veritat que és molt guapo, a part el tio s´ho ha currat molt explicant i tal, no sé molt guapo...llàstima que el passe era una mica provisional ja que no és el muntatge definitiu...però molt bé en qualsevol cas. A més des de k2guies.com cada mes volen fer un passe de fotos... al gener ve el guarda del ventosa....

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 17 december 2004 - 16:28

Friday 17 december 2004 - 10:34
Jo també hi vaig anar, i la veritat és que em va agradar molt... Va superar bastant les meves expectatives... Encara que  (com va dir ell), el muntatge era provisional, va passar 120 fotos, explicant-nos pas a pas tant els aspectes tècnics de la via com els aspectes més humans... Un 10 per l´Òscar!

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Friday 17 december 2004 - 15:56
Ei klaix on estaves a la sala, es que vaig suposar que algun forero aniria i em vaig fixar força en les cares...
Friday 17 december 2004 - 16:28
Ei, segur q em vas veure... Sóc un impresentable que va arribar 10 min tard (ei, per culpa del metro!!!!) amb una noia (molt guapa, per cert). Portava un anorak columbia de color blau i blanc... Em vaig asseure a la dreta de tot de la sala, per les files del mig... Per cert, brutal el tio que es va recolzar sobre el que ell es pensava que era una "paret" i era una cortina!! jajajaja...  (no devies pas ser tu, oi?). Apa, a veure si, com va dir l´Òscar, això té continuitat! Salut!

klaix

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies