La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >AJUDA COLLSEROLA II

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 2 february 2005 - 16:17:59

AJUDA COLLSEROLA II

Ja sé que la millor opcio seria agafar els ferrocarrils de la Generalitat i pujar a Tibidabo pero m?interesa posar-me a correr quan abans millor per tal de no perdre les poques hores de llum que tenim per la tarda i la linia verda nomes em suposen 3 paradetes.

Gracies

Quique

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 4 february 2005 - 09:33

Wednesday 2 february 2005 - 16:24
De zona universitaria a la carretera d eles aigues es mes o menys factible, pero es una pujada bastant bestia y una churisada important.... aquest recorregut es fa a la cursa de collcerola que organitza el CEC cada any..... benbe no sabria dirte per on puja perque ara fa alguns anys qu no hi participo y nomes  ho he fet 2 cops.... dps per baixar a Congres si que no tinc ni idea
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 february 2005 - 20:12
Bones, per pujar a la carretera de les aigues des de zona universitaria, hi han dues opcions:

1.- la que cita el company de la cursa de collserola, que consisteix a anar a buscar el diposit d´aigues de AGBAR. Ves fins a la ronda de dalt (per jardins cervantes), i despres pots comencar a pujar per un carrer en forta pujada just a la dreta d´una escola, des d´alla segueix per unes escales i despres a l´esquerra fins arribar a uns jardins infantils d´on surt una pista de sorra que puja fins al diposit (alla trobaras un cartell indicatiu amb la pujada Ufff!!).

2.- Un cop a la ronda de dalt, ves a buscar l´avinguda pearson, i pujant arribes al carrer de la font del lleo (just a una paella de l´av pearson), al final ja surt una pista de terra que puja al cami de les aigues de forma més suau.

Des d´alla dalt hi ha multitud d´opcions per serguir l´entrenament. Si tens GPS hi ha un mapa per internet amb rutes marcades (busca al google collserola garmin).

Vinga, que vagi b.

Pere

Thursday 3 february 2005 - 10:14
Gracies!
Em sembla que provaré la opció Pearson i cap amunt! Demà ja us diré si em vaig passar...  No tinc GPS pero tinc un parell de cames no depilades!!

Thursday 3 february 2005 - 13:27

Yo te propongo también la opción avda pearson font del lleo.. .te paso el plano de connexión:

Friday 4 february 2005 - 09:33
ahir vaig provar-ho i em sembla que vaig agafar la primera opcio... al sortir del parc cervantes vaig agafar el carrer tenerife tot ple d´escales (com a minim 100) fent pujada ben forta... en acabar les escales vaig seguir la intuicio i vaig agafar el cami de terra que porta a ma dreta i d´alli un desvio indicat que va muntanya amunt i ben amunt! Una mica dur pero en 12 minuts ja tenia la part dura feta i les aigues es planet aixi que ens vem recuperar de la matxacada inicial...
ja anire provant noves possibilitats les properes vegades.
Despres unes  i la mar de feliç!
Gracies per la ajuda!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies