La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Recomendación vía de hielo

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 24 february 2005 - 15:53:56

Recomendación vía de hielo

Hola a tothom!

Alguien tiene alguna recomendación para hacer alguna vía de hielo asequible, en el Pedraforca? Creéis que este fin de semana habrá condiciones para hacerla? (dicen que bajarán más las temperaturas...)

Por otra parte, como está el tema en Ulldeter? Mucha nieve? Demasiada para hacer l´ "Estreta" u otra por el estilo?

Gràcies i bon cap de setmana!
(Tu què hi dius,...?)

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Friday 25 february 2005 - 23:12

Thursday 24 february 2005 - 20:05

Hoal 6q,

Pel tema pedraforca he trobar resenyes en aquest link http://www.onaclimb.com/gel/index.htm Caldria trucar al refugi Lluis Estasen pèr veure com estan de gel, provaré de fer-ho demà al matí. Si no podem fer l´ estreta a Ull de ter, per mi cap problema

Home Gil

Ocultar todas las respuestas      
Friday 25 february 2005 - 10:51

Bon dia!!

Doncs et faig un truc des la universitat cap allà les 12, i veiem què fem...

Fins ara,
6Q

Friday 25 february 2005 - 17:51

Bones!

He estado mirando (ho faig amb castellà pq hi ha algun post on es demana que es faci així...) meteocat y compañía. Como mucho dan NIVEL 3 en sectores a sotaviento.

Puede ser que nieve un poco a partir de la tarde, pero ya sabes que el Corsa es buen esquiador...

Por cierto, si alguien se apunta: Salimos hacia Ulldeter o Pedraforca, hay 3 plazas libres. Hora de salida: 5a.m...

Fins ara,
6Q

Friday 25 february 2005 - 17:55
Tío, yo hice hace años el corredor del Aliga y fue muy divertido, asequible, pero con sus resaltitos. Eso sí lo cogí con buenas condiciones, pero tengo muy buen recuerdo de aquella zona, habrá que volver.
Friday 25 february 2005 - 18:09

Hola Ferris,

Donde está el corredor? Y cómo podríamos llegar?

Gracias! Ya te contaremos si vamos allí...

Salut,
6q

Friday 25 february 2005 - 18:11

Hola Ferris,

Donde está este corredor? Y para llegar?

Gracias, y ya explicaremos...

Salut,
6q

Friday 25 february 2005 - 18:29
Si hi ha condicions, anem al pedra?? 

D´acord, decidit (tinc unes ganes d´escalar amb gel...) 

Per cert, he vist que el tema neu/gel està a "Rutas y ascensiones", hi he penjat un post, també.

Me´n vaig cap a casa, al vespre em torno a conectar i miro què hi ha de nou? Notícies del refugi?

Prent-ho amb calma i records al Savall! (que s´apunti!!!)

Fins d´aquí unes hores...
6q

Friday 25 february 2005 - 21:17
Hola . jo també he vist la predicció meteorològica i la cosa sembla que es cumplicarà a la tarda. Si anem només nosaltres trobo que pot ser millor fem Ulldeter que no pas el pedra.bàsicamemt perquè ja coneixem la zona (i una cosa o altre farem)  Podem fer l´ estreta i si et fa gràcia probar el gel (si hi ha) podem anar a unes vies curtes i faciletes que hi ha aprop.(Hi ha la informacìó penjada en aquesta superweb ara busco el post i ho penjo).Per cert com anem de cargols curts, crec que els meus són massa grans per aquest gel. ens veiem.Per cert mirat aquestes resenyes www.infohielo.com

Gil

Friday 25 february 2005 - 23:12
A veure GIL...

Per mi perfecte fer el combo canal+pràctiques de gel!! 
De cargols, ni un ... I baratos no són!! Ja farem una petita inversió si la cosa motiva...

Doncs quedem així. Tu fas "gasto" als jefes imprimint el tema de la localització del ressaltillo, i portes els "ferros" (cintes i cargols). Jo porto cordes, 2 super piolets (que he acabat llogant per si em portaves a fer dry-tooling...), i un altre de tècnic que m´han deixat, que no ens farà falta, i ... res més (el cotxe). Si em deixo "algo", ja tindrem temps d´anar-ho a buscar...

Ens veiem d´aquí una estona.
Bona feina,

6q

PD: Mira que no venir el Savall...
Records del bitxo de casa (el què no és ni una gata ni una iguana).

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies