La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >PÈSSIMA GESTIÓ DE LA FEEC

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 11 january 2017 - 19:05:33

PÈSSIMA GESTIÓ DE LA FEEC

Hola a tots, des d'aquí volem manifestar la nostra queixa per la gestió de licències de la FEEC. Vàrem pagar les licències el dia 07 de desembre i estem a dia 11 de gener i encara no hem rebut res. Es una vergonya. Des del club alpí aranès ens han dit que les van enviar el 26/12 (ja havien passat 3 setmanes del pagament) però a dia d'avui no tenim res de res. Vaig a fer una reclamació per escrit a la FEEC perquè no hi ha dret que paguem un servei des del 01 de gener i tot i haver tramitat tot tan aviat com ho permeten encara no tenim res. Si més no, podrien enviar un justificant provisional acreditatiu que tingués validesa fins que arriben els carnets. Una vergonya! 

Editado: 11-01-2017

  

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Monday 16 january 2017 - 18:01

 
Wednesday 11 january 2017 - 19:20
hola
entenc que per haber pagat ja tens cobertura.
altre problema apunta que el club alpi aranes va trigar mooooolt de temps - dia 7 a 26 = 19 dies en enviar.
salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 january 2017 - 19:32
mes aviat es tema de lonue han trigat el club alpi aranes junt amb la ineficacia de correus per aquestes dates.
Si el club va fer el tramit a la feec el 26 de decembre, q tela si la vas solicitar el 7, el dia 1 de gener ja estas cobert encara que no tinguis fisicament la tarjeta.
Avans, mentre no tenies la tarja fisica, amb el comprobant de pagament servia si havies de fer alguna gestio com  federat i necesiitaves demostrar-ho. Soposo que ara tambe.
Tambe per aquestes dates la feec no es un prodigi d'agilitat imprimint les tarjetes.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 january 2017 - 19:38
Si si però el problema jo crec que és de la FEEC perquè en principi els del club alpí aranès me les van enviar el 26/12 que és quan ells les van rebre.... I entenc que en cas d'accident evidentment que estic cobert, faltaria més! i tinc el justificant que ho corrobora del dia 07/12 i els mails del club confirmant la recepció... però si vaig a un refugi i encara no tinc el carnet??? ja els valdrà el justificant???
Penso que avui en dia és molt trist aquest sistema obsolet i sobretot pels que som de fora de Barcelona.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 january 2017 - 19:45
tal.com.va correus... en el improbable cs que la Feec envies la tarjeta el 27, que ni de conya.... ni que fosis de barcelona la tareta no t'hauria arribat... son uns inutils
Y segurment la feec si ja ha impres la tarja, ho haura fet tot just la setmana pasada com molt.
Pels.refus, el comprobant hauria de servir... sino, pot reclamar.
El temes de llicencies sempre a primers d'any es una merda.
Pero igualment, me sembl moooolt bestia que paguis el dia 7 i fins el 26 no tramitin la llicencia a la feec... pq tot el proces es fa online, pagament i tramit... es pot fer, si es vol, el mateix dia.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 january 2017 - 22:11
Sense voler defensar-los, el centre el qual pertanyo (fora de Barcelona) ens passava algo similar sense arribar aquest extrem del company de la Vall d'Aran i es va decidir comprar una impressora de llicencies. Ara, en 5 min la tens pagada i a la cartera.

Salut i muntanya!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 08:46
Hola a tots,
Jo sempre m'he queixat a la FEEC d'aquest asumpte. Sobretot per si ets fora de catalunya i has de justificar que tens una assegurança...

Aquest any però, quan vaig fer una ampliació de la "C" a la "D", em va trigar la targeta, però en trucar a la FEEC em van dir que a l'aplicació de la FEEC (Carnet virtual) es fa al moment i el pots consultar si et descarregues l'aplicació.

Salut,


Editado: 12-01-2017


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 12:16
Ostres! això ja està millor si més no! Doncs descarregaré l'aplicació...Les nostres licències són de la D també. A data d'avui el club alpí aranès diu que m'enviaran un duplicat perquè encara no m'han arribat. suposo que els inútils de correus les hauran perdut!!! Gràcies a tots pels vostres comentaris.
Salut i muntanya!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 13:08
i la llicència que aparegui a l'APP té la mateixa validesa que la de format físic?, valdria també pels descomptes a refugis?, és que estic segur que si els ensenyo el mòbil a algun "simpàtic" guarda d'algun refu del Pirineu igual me'l fot pel cap...haha
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 18:29
A balaitous i madveras:

Com a treballador de Correus m'ofén la desqüalificació tan rotunda que feu d'un col.lectiu de més de 50.000 treballadors al que califiqueu d'inútils.

La vostra opinió sembla una mica antiga ja que des de ja fa anys és un dels serveis públics més ben valorats (si més no, menys criticats).
 Estic fart de portar cartes de tota Espanya als seus destinataris cada dia en D+1 = un dia després de ser depositades en qualsevol punt del territori.
Sabeu que "el monstre de la rapidesa" Amazon ens fa servir cada dia més per assegurar-se que els seus enviaments arribin en el temps que us garanteixen? 
Sabeu de l'ínfim percentatge d'enviaments perduts per Correus i en el cas de que així fos, si us heu prés la molèstia de certificar-los queden assegurats i us retornen els diners? 
Sabeu que tot i no ser infalible Correus Espanya està posicionat entre els millors del món?
Sabeu que donat el brutal descens d'enviaments ordinaris el col.lapse nadalenc ja ha passat a la història?

En fi, crec que us guieu per un "cliché" una mica ranci o bé teniu la mala sort de viure en un lloc amb un mal servei ja que, com he dit, en una empresa amb més de 50.000 treballadors també - per simple estadística- poden haver-hi de dolents...

Atentament,
Fjavier, també Muntanyenc i usuari d'aquest foro des de fa mooooolts anys 

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 18:39
Ho sento Fjavier, pero la meva opinio sobre correus es mooooooooolt pesima, pero molt.... y no es cap idea antiga, parlo de fa unes setmanes.... Chicago a Barcelona ... dos dies.... de la oficina de correus de Barcelona a la meva oficina ...a Barcelona... un mes!!!!!!!!.... y per acabar-ho d'arreglra amb error de entrega... reclamació ...y la "solució" que em dona correus.... era que podia donar per perdut el paquet perque per correus el paquet estava entregat, ... després de montar el pollastre... dos dies despres va apareixer el paquet... en fi... y no era cap paquet gran o que hagues d'estar aturat a aduanes.... era una simple samarreta!!!
Correus, com a empresa, es nefasta... ja es mala pata eh, que me toqui a mi el infim percentatje de errors.... ho sento, pero no.... per molt que me diguis.

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 january 2017 - 18:58
No poso en cap moment en dubte la feina ben feta que pugui fer Fjavier que probablement sigui un treballador excel.lent. Però la veritat és que el servei de correus com a tal i si més no a la comarca d'Osona és com a mínim nefast. Visc a Muntanyola que està a 15 quilòmetres de Vic i he comprovat centenars de vegades com una carta triga un mínim de 3 setmanes d'una població a l'altra. Si això és un bon servei....no cal dir res més.
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 january 2017 - 11:07
bufff

estic segur que a correos (els normals, els funcionaris) hi ha treballadors excelents, treballadors normals, treballadors dolents, i treballadors volt dolents.. suposo que mes o menys amb la mateixa proporcio que a la resta d' empreses publiques.

potser ene guíen per un clisé ranci....

jo treballo en transport internacional. Correos de España simplemente NO ES POT UTILITZAR. enviar documentación a l' extranjero es un infernal. I rebre-la el matéix. Siempre es culpa del servei de correos de l' altre pais. No obstant, jo he estar a França i las USA i les correos allí son SAGRATS tan pels usuaris com pels treballadors de correos.

Ningu es fa responsable de res. Si vols enviaments amb certificacio d' entrega, costa el matéix que un courier (DHL, EMERY, UPS...)

Be, espero que Fjavier estigui en lo cert, i sigui mala sort el que ens pasa a alguns... aprofitare i deixare de comprar loteria, o anire a una bruixa a que em tregui el "mal de ojo"

I espero que quant diu que esta considerat un dels millors del mon, ho compari amb USA, Alemanya, França, UK, Canada... i no ho estugi comparant amb Rwanda, Nigeria, Paraguay o Cambodja (amb tots els mneus respectes per aquests paisos i els seus serveis de correus)

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 january 2017 - 17:36
Bé, per retornar al tema de les llicències, jo volia saber si l'APP del mòbil té la mateixa validesa que la targeta física de sempre. Doncs acabo de trucar a la FEEC i m'han confirmat que als refugis associats a la FEEC aquí Catalunya sí que equival ensenyar l'APP, peeeeero també m'han comentat que a Espanya ens poden posar problemes perquè ja s'hi han trobat, literalment la persona amb la que he parlat m'ha dit:

"perquè a més a més, com la situació (política) és la que és..." 

així doncs, fora de Catalunya millor portar la targeta física. També li he preguntat si als refugis francesos i d'altres països podia valer l'APP i m'ha fet la mateixa recomenació, portar la física.

Salutacions.


Editado: 13-01-2017


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 january 2017 - 20:28
Per tancar el tema:

Comentant la jugada amb els companys de feina us puc dir:

1. Barcelona ciutat és un món apart, estan més acomodats i fan servir massa sovint la màxima "ya lo arreglará otro".
2. Osona = tot i que trobo exagerat el comentari de "he comprovat centenars de vegades..." sí que m'han dit que és una comarca molt desasistida i és mooooolt probable que hi hagi molt de retard. A més, dençà la famosa crisi ja no hi ha suplències, és a dir, si hi han baixes no es cobreixen. Tenint en compte que molts carters fan rutes diàries en moto de més de 30 Km, si has de cobrir la part del company de baixa...

ricard: "els normals, els funcionaris" = cliché antic. Actualment els funcionaris no arriben al 35% de la plantilla . Per exemple, al meu poble, de 7 només hi ha un funcionari. La majoria som laborals fixos, que vol dir que amb 4 euros d'indemnització pots anar a l'altre gran empresa, l'atur. Això vol dir que la gent s'implica més del que us penseu i és qui tira endevant el servei.

Correus Espanya és dels millors del món, ho ratifico. UK és per darrera, Canadà va eliminar el servei fa poc per no "rentable" si mal no recordo. Jo porto cartes de França a casa en dos dies i tinc un client que rep sovint d'Alaska i li porto en set dies gairebé sempre, sent correu ordinari, no urgent. França i Alemanya segurament son millors... i més cars. Les cartes ordinàries son absolutament deficitàries però és un dret rebre-les on sigui del territori.

I acabo: tan al meu poble com a altres de la comarca en que he treballat (Vallès Oriental), quan marxem a casa no queda absolutament res per repartir. Un altre tema com ja he dit son zones rurals certament abandonades i la capital: ahí comen a parte. Per posar un exemple que ens toca d'aprop als muntanyencs: si no vaig errat a tota la Vall de Benasque hi ha una sola petita oficina  certament és difícil que hi hagi un servei ràpid i més a partir de la setmana vinent 


En fi, que cadascú pensi el que vulgui que ja som grandets, només he fet el primer comentari perquè em sembla MOLT injust tractar directament d'inútils a un col.lectiu de més de 50.000 persones.

Salut 



   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 january 2017 - 10:54
fjavier, 

No era una diiferenciacio entre normals i funcionaris, m' he explicat fatal. Volia dir els  de correos, els  normals (els funcionaris) per diferenciar del serveis privats... 

Jo no he tractat de inutils a 50.000 persones. De fet ni una. El que es inutil, per al que jo el necessito, es el servei de correos. I ja pots dir el que vulguis, però si es queixa gairebe tothom, per alguna cosa será... 

Ja m' agradaria a mi sentir-me orgullòs del servei de correos.

Em fa gracia que digáis que  UK va per darrera? per carrera de que?  Com ho has mesurat aixó? amb les encuestas de satisfacció de correos? o una empresa que ha fet l' enquesta pagada per correos?

a UK el temps que jo he estat (no fa mes de 5 anys) Royal mail anava millor que el courier (tipos MRW o SEUR) amb dues o tres recollides diarias a les busties, i entregues a l' endema al matí.... i ademés el correu el fa servir MOLTISSIMA mes gent que aqui. 

Be deixe-m'ho aqui. No era la meva intenció que algo de correos es sentis insultat, em sap greu. Pero tampoco insultis la mesa inteligencia . 

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 january 2017 - 12:40
Me parece que aqui el problema no es de correos si no de la FEEC. Llevo mas de 20 años federandome con la FEEC y siempre tuve la misma movida de tarjetas tarde. Hace dos años que me estoy federamdo en la FAM (federacion aragonesa de montaña) con el club peña guara que esta en Huesca, Les solicito la tarjeta y maximo en una semana ya la tengo en casa por correo ordinario. Y ademas la pago cuando ya la tengo en mi mano, y eso que vivo en Tarragona.. Acabe federandome en aragon por que me harte mucho de las pirulas y constantes subidas de precio de la FEEC y el cambio a sido a mejor sin ninguna duda.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 january 2017 - 18:01
Com he dit al meu darrer "post", tanco el tema.

Me aplico el dicho de - parece ser - Aristóteles: "El hombre es esclavo de sus palabras y dueño de su silencio"





   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies