Hola a tots, sóc nou en el foro, busco gent de Barcelona que tingui criatures per fer sortides amb nens i fer escalada esportiva. Sortides d´un dia en llocs d´accés comode i on els peus de via no siguin perillosos pels nens. El meu fill té tre anys i mitg i li encanta estar al monte jugant amb altres nens i de pas també ho prova una miqueta, ja te el seu arnés, casc i gats. Salut i bones tibades.
Hola Gatta, que be trobar algu que vulgui sortir a escalar amb nens, els teus fills tenen ganes d´escalar, tu tambe suposo. El material no hiha problema, jo tinc tot el necessari, corda, cintes, el que si que us fa falta es peus de gat i l´arnes, que suposo que si heu fet ferrates ja el deveu tenir. Jo he contactat amb un parell de persones que tambe tenen ganes de fer sortides amb nens, pero sera mes de cara al mes de marc. Et deixo el meu mail joelvifu@telefonica.net o el tel 609651510 i 932690985. Be doncs espero que podem trobar-nos alguna dia per fer unes escalades i que el crios s´ho passin pipa.
Hola Cim_42,
moltres gràcies, però aquest cap de setmana serà impossible, estem fora.
Un altre dia,
salutacions,
gatta
hola cim_42. M´agradaria venir amb la meva filla de 7 anys a escalar aquest diumenge.Pots concretar una mica mes el plan?
Hola Vadoret, doncs em quedat a les 10 al aparcament del coll de Can Maçana, tens de portar entrepans per dinar, es tracta de passar el dia. Anirem per la zona de les agulles, portarem vàries cordes, muntarem un top-rop en una via fàcil pels nens i pels que no ho han fet mai i al costat hi ha una via fàcil de 2 llargs pels grans que en saben una mica més, el material mínim que cal portar és el casc, el de bici val.
gracies cim_42,si tot va be,vidrem.De totes formes et trucare dissabte tarda-vespre per veure si hi hagut algun canvi,i per si vols que porti mes material (mes o menys tinc de tot per una sortida facil)
Val, doncs porta també els talabards, així no tindrem que estar posant i traient tants cops.
jaume,llastima del dia fred d´avui.Un altre dia sera...
aqui tens el meu mail: regola@catworld.net.
Ja m´avisaras quan feu alguna coseta
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui