Hola a tots, estic muntant una sortida d´escalada esportiva amb nens pel cap de setmana del 10-11 de març, a montserrat, gelida o algun altre lloc per anar un dels dos dies i trepar una miqueta i que els nens juguin i si en tenen ganes que s´enfílin. De moment som tres grans i dos peques, espero que algú mes s´apunti i poguem fer un colla per anar fent sortides. Us deixo el meu mail joelvifu@telefonica.net. Salut i bones tibades.
Estaria molt bé. El problema que el meu té quatre i s´enfila per les pedres només. Crec que podem enredar a una de 10 i alguna amiga. Si hi ha algú amb nens de l´edat del meu que s´apunti seria genial.
Uis Joelvifu veig que el teu té la mateixa edat que el meu. Et dic alguna cosa però em sembla interesant. o.bartolome@wanadoo.es
Ei, així m´agrada que s´apunti penya que quans més siguem més riurem, el meu peke no té els 4 encara pero la questió no es forçar-los a escalar, es que puguin passar un bon dia al monte jugant amb altres nens mentre els grans escalem i si en tenen ganes que ho provin una miqueta dins de les seves possibilitats. Estem en contacte i concretem a mida que passi la setmana.
kbé !!!
just el que busco !! tenim un nano de 4 anys amb moltes ganes de trepar, i voliem començar la temporada aquest cap de setmana ,i la vostra proposta es genial !! digueu-me quelcom ,salut!!!!
tel: 696177007
Hola gent, s´acosta el finde i toca decidir on anem i quin dia quedem. anem un dia, els dos i mirem d´anar algun alberg, si anem un dia on? motserrat, penya ginesta, gelida? ja veieu escalada a la carta. Bé aquí ho deixo a veure que preferiu. Siau.
Com vas dir hem de buscar un lloc q no hagi perill pels petits i que puguin jugar. Jo no conec les zones i per això us deixo escollir. Per ser la primera vegada potser sigui millor un dia
Sí tens raó, millor d´entrada un dia, he parlat amb una noia que vindrá i seguramaent será el diumenge a Gelída, bona orientació, poca aproximació, bon peu de via i vies per tothom de 5+ a 8a. Ja anirem concretant.
Nosaltres ens apuntem. Un petit spiderman i un papa. Jo disposo només de material individual per mi. Talabard, peus gat, casc.
Jo no he anat mai a Gelida per tant dieu-me una hora i un lloc concret i allà serem.
Aupa!!! que el papi té tantes ganes com el petit.
Gelida amb nens?
La via més fàcil es un V verticalet... ja sé que amb els nens prima més fer-se 3 metres que una via y tal... però... hi han escoles amb III o Iv amb cantacu i que veus nens de 8 anyets pulir-se la via sense quedarse penjats com a xoriços.
Bé.. que és un comentari d´una sense nens i que no coneix els vostres jejeje ... pq ara que amb 13 anys fan 8cs... amb 8 poden fer 7as no?
Vinyi, ja ho he explicat més amunt, els nens que venen són petits per trepar, els que escalem sóm els papis, i el que pretenem es fer una activitat que es difícil de conbinar amb nens, d´aquesta manera els pekes no s´aburreixen al peu de via perque estan jugant amb altres nens. A veure si t´apuntes ja que no és un requisit indispensable el tenir nens per poder venir.
Sóu de barna els que veniu? podriem quedar a palau reial a les 10:30 i anar junts cap a Gelida. Ja direu que us sembla.
jo vinc de sabadell i em va millor anar directe. ja em quedo el telf i truco des de gelida. miraré on és i 3/4 d´hora més tard que vosaltres sere allà
636575744 oscar
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui