El passat dia 11 vam fer nit al refugi Vittorio Emmanuelle,per a l´endemà pujar el Gran Paradiso.Vam dormir a la part antiga del refugi,un edifici apart,i a la habitació del costat hi havia 2 families italianes amb 4 nens,els quals em recordaven la SUPERNANNY de TV3,ja que feien tota mena de trapelleries amb la passivitat total dels pares.A 2/4 de 9 vam anar a dormir,però fins a les 11 vam soportar l´esberamenta (normal en aquestes circumstancies) dels nens,i quan per fi es van adormir van començar la tertulia els pares.
Jo també tinc fills i puc assegurar que qui dormi al seu costat te el son garantit,no es pas tan dificil explicarlos la diferencia entre un refugi i una casa de colonies amb els companys de cole.
tu mateixa ho has dit, els maleducats eren els pares... els nens els poses en unes lliteres al mig de la muntanya i estan esverats, cosa normal i corrent. Pero per aixo estan els pares...
desgraciadament, aixo es va heretant, i aquests nens extranyament tindran un comportament respectuos amb els altres si mai l´ han vist fer als seus progenitors.... sera molt pitjor el dia que aquetst nens portin als seus fills al refugi... sera devastador
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui