Aquest diumenge voldria sortir a caminar amb el meu fill i si s´apunta algú amb canalla pot ser més xulo, no? Qtal el camí d´Estenalles a la Mola? Si teniu propostes, s´accepten. Au, ens veiem!
Hola
aquest diumenge el club organitza una sortida al Pedraforca...si us hi voleu apuntar, cap problema, lo unic que es demanar es que estiguis federat (assegurança feec), en cas contrari et tramitem la posibilitat de fer-te una ssegurança temporal només per aquest dia (5 euros).
http://madteam.cat/blog/pedraforca/
Salutacions
C.E. Madtream
Jo tinc un de +5. La setmana vinent podria fer alguna cosa el dissabte.
Dons jo pensava anar a Rajadell a fer un cami local 5.9 km tinc un criu de 4 i una cria de 9.
Proposta PEDALADA EN BICI amb nens 4 OCTUBRE 2008
Proposo anar una estoneta amb bici amb nens de mes de 5 anys.
Ruta: Voltans Sabadell-Terrassa-Matadepera. 15 km. Nivell de nen, sense presses.
Duracio de la ruta: 2 hores aprox.
Ens trobarem al bosc de Can Deu de Sabadell a les 10h del mati, per acabar a les 12h aprox.
Posibilitat de dinar: hi ha la posibilitat de dur carn i fer-la a les graelles que hi ha en el recinte del bosc de Can Deu.
Us animeu?
sembla atractiva la proposta pero es que fins el dia 5 queda molt encara
Ens podriem animar, xo que no sigui molt d´hora que nosaltres vindriem del Bages.
Larryak, si pròxim dissabte es dia 20 podriem parlar xo si és el 27 no ens va b
Per aquest dissabte 20 setembre, si algu li interesa, nosaltres portarem les nenes a la cursa de La Seu d´ Urgell.
http://www.tupedala.cat/web/index.php?option=com_content&task=view&id=147&Itemid=37
jo parlava del dissabte dia 27.
Jo sóc de Sabadell i em sembla be la idea de sortir. La sortida de bici és una mica justa pel meu que encara no sap anar però ja podem fer un altre dia.
Parlem la setmana que ve.
Penso que és una bona data! Ns veiem dissabte 4, q per cert es l´aniversari del meu fill
Si aneu aquest dg es podem apuntar, som de manresa. Ja direu alguna cosa.
Sortideta diumenge 28??? Collserola o donde sea?
Nosaltres no tenim nenes. Apunteu-vos a la sortida del 4 d´ octubre, si un cas.
Mireu la meteo per dissabte. En AccuWeather pinta xungo.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui