Molt bones a tots.
Som una parella de 38/32 anys aficionats als esports de muntanya en general i practicants de senderisme i trekkin. Tenim nanos de 9 i 7 anys i ens agradaria trovar altres parelles o persones amb la mateixa situacio. Que com nos estiguin cansats de sortir sols a la muntanya i vulguin sortir en colla amb els nanos, per fer diferents activitats amb ganes i seny.
Busquem fer amistat amb gent que aquesta situacio i aixi poder gaudir de sortides, escapades de un o mes dies per gaudir tots junts de la muntanya, la natura o el que ens proposem tots plegats.
Som del Valles Occ. prop de Terrassa, pero estem oberts o tothom que es vulgui sumar...
Us esperem....
Fins aviat.
Nosaltre estem força actius, però tampoc tenim massa gent amb la que sortir.
El meu fill en te 10
__
http://gauachet.blogspot.com/
Perfecte...!!!, us esperem...
Podeu contactar amb nosaltres al mail dulce_habana@yahoo.es
Fins aviat...!!!
Tambien os podeis apuntar al Kidstage de diciembre, es una buena oportunidad para conocer parejas con nanos y disfrutar de un entorno inigualable.
Chabi
Som la Cristina (45), la Victòria 6 anys i el Javi (49). Estem molt interessats en contactar amb persones com vosaltres. Quasi bé cada cap de setmana fem sortides a la muntanya per a practicar el senderisme. Esperem les vostres noticies. Ens prodreu trobar a:
javier.bernal@hotmail.com
Salutacions
Iep jo tinc un nen de 6 fets fa poc. No trobo ningú amb nens d´aquesta edat. Com ja heu vist 7, 8 10 i és massa diferència pel meu. No acostuma a fer sortides però alguna coseta estaria . maco
Hola, som una parella que ens trobem en la mateixa situació, tenim dos nanos de 6 anys i tambe busquem companys per gaudir plegats de les sortides i les activitats del cap de setmana.
Ens agrada el turisme rural, el aire lliure, les barbacoes, les passejades, el mar i la muntanya. Som de Vilanova i la Geltrú i ens agradaria coneixer-vos. Ens apuntem...
Us deixo el meu correo per contactar: merite00@hotmail.com
Fins aviat.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui