Hola,
el meu marit i jo fem muntanya habitualment i ara que tenim una nena d´1n any volem reactivar-nos.
Hem estat mirant motxilles per dur-la a ella, la deuter kid air confort i he lloegit que es clava noseque a l´esquena si es ample (el meu marit es ample). podrieu aconsellar-me´n algunes mes que siguin comodes per nosaltres i per la nena?
merci!!!!
Hola!
Vaig a ficar cullerada! Com a dit Alpha, jo vaig anar a la votiga amb el nen i les vaig provar totes, i després també amb un nen més gran que el meu, que teníen de prova ;b (era d´una alra clienta...).
El fet és que de les que vaig provar, la única que em va fer el pes de debò va ser la Deuter Kid Comfort III, tant per a mí com per al nen. Les altres no m´agradava l´emboatat de l´esquena, ni la subjecció. d´Acord que és una pasta, però et puc dir que ja pots fer kilòmetres i desnivell. El nen va de conya, té un coixí frontal per que dormi a gust (es treu per rentar) i a una butxaca del cinturó porta un mirall per que vegis com va el nen (una pijada, però molt útil), sistema d´hidratació, i el parasol integrat.
Jo he fet un munt d´hores de muntanya (als 10 mesos vàrem fer el Circ de Colomers), amb grimpades i equipats, i genial.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui