Jo penso (humilment) que la baixada del Pedra esta cada vegada pitjor (per la tartera).
He estat molts cops, i l' ultim l' any passat al setembre, la vaig veure molt descarnada i relliscosa. El que abans era, inclus divertit (baixar per la tartera) ara es entretingut, i sota el meu punt de vista, pot ser perillos.
Perillos en el sentit de que si no s' esta molt acostumat a la muntanya i prou fort, es fa llarga i incomode. Jo vaig anar amb gent, no molt avessada a l' alta muntanya, i que ho va passar malament, no per forma fisica, si no per incomoditat, relliscades... i no van disfrutar gens. I crec que la muntanya amb nens, te que ser primordialment per a disfrutar.
Passa molta gent i al final queda feta un xurro, llimada i amb molts trams polits i sense pedra. No obstant, tu coneixes millor que ningu els nens que tenen que anar, aixi que valora les aportacions de cadascu i jutja... Jo volia donar un punt de vista mes i prou.
La pujada... no puc afegir res al que t'han dit, per verdet es emocionant, la grimpada li dona un puntet a la pujada ( sense neu) i als nens , si son valents, els hi encanta... pero es clar, dependra dels nens...
Salut i muntanys
Jander