La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >TORRES ELECTRIQUES A LA SERRALADA LITORAL

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Tuesday 10 august 2004 - 18:27:01

TORRES ELECTRIQUES A LA SERRALADA LITORAL

Hola,

Vaig sentir el rumor que durant la neteja del Besos van desplaçar les torres electriques que estaven ubicades als costats del riu a la serralada del litoral per la zona entre Santa Maria de Martorelles i Tiana.
Jo vaig a correr bastant sovint per aquella zona i es cert que hi ha tota una serie de torres electriques diseminades a l´interior del parc natural i no son nomes les torres el que danyen la imatge del parc sino tambe les zones escavades i els camins maldestres que han anat creant (destruint arbres i demes fauna) per la zona donant una imatge ben trista del que realment es una de les poques joies naturals de la nostra zona.
M´agradaria saber si algu sap del cert si aquestes torres que van ficar ara fa mig any aproximadament per aquesta zona va resultar d´una desicio politica del nostre estimat govern-alcaldia-diputacio tripartita de progres i sobretot verda...

Atentament,
Quique

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Monday 18 october 2004 - 20:35

Wednesday 11 august 2004 - 07:56
Hola Quique... doncs jo també vaig sovint a caminar/córrer per la zona... (sóc de Montornès), i la veritat és que el que han arribat a fer allí... no té nom... Han obert pistes i més pistes... plantat torres i més torres on els hi ha sortit dels nassos... Si coneixes el turó de Castellruf, ara al seu vessant sud, gairebé podem dir que hi han més torres que no pas pins...UNA VERGONYA!! 

I tot, evidentment, dins el parc de la Serralada Litoral!!

Però no sé realment qui n´és el culpable!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 august 2004 - 09:37
si que ho conec... es lamentable. El que he sentit es que totes aquestes torres estaven abans al riu Besos i per netejar-lo el que van fer es simplement treure les torres  per despres "amagar-les" per la montanya... lamentable... i aixo se li en diu parc forestal! i a sobre es posen xapes d´ecologistes i de progrès! imagine´t si no ho arriba a ser, ens fiquen un Mercadona a la font de la teula!
Wednesday 6 october 2004 - 09:36
(Especial a Albert F.)
Estic fotent canya enviant emails de queixa a les seguents direccions respecte a les torres electriques aquest tema que ja passa de mida amb més i més torres electriques que s´estan aixecant (les ultimes que he vist a la vessant sud del turó de Galceran)
STBARCELONA.DMAH@GENCAT.NET, SIA.DMAH@GENCAT.NET; DGMN.DMAH@GENCAT.NET; CPF.DMAH@GENCAT.NET,p.slitoral@diba.es.
Aqui abaix una de les respostes que he rebut al menys donant una minima explicacio al respecte. Llastima que nomes contesten fermament els que no tenen poder o els que reben com nosaltres...
L´altre email que vaig rebre directament em deien que aixo es competencia del departament de Treball i Industria i que els hi passaven la patata a ells, com si el de medi ambient no existis!
A veure si podeu fotre una mica de canya tambe a aquesta gent i entre tots al menys els parem una mica els peus!

Wednesday 6 october 2004 - 10:03
Doncs felicitats per moure´t!!!!  Per que la veritat és que la impunitat amb que van tots plegats, fa llàstima  

A Montornès ja vam perdre la batalla pels terrenys de Can Fenosa, on ara s´està construint la major planta de Coca-Cola de l´estat!   Serà aquesta la raó de les noves línies elèctriques?

Salutacions i ànims!

Wednesday 6 october 2004 - 16:14
Albert, coneixes la divisió entre la zona EIN (Espai d´Interés Natural) i la zona Parc?
Em diuen que en la zona EIN sí que està restringit posar línies elèctriques i en la zona Parc (zones no urbanitzables però on sí es poden construir linies electriques ja que es consideren com obra de bé públic i té prioritat)
Segons ells diuen que les torres es troben a la zona Parc i no a la zona EIN.
Saps d´algun mapa on aparegui aquesta divisió? perque si es demostra que només una d´aquestes torres es troba a la zona EIN llavors si que legament es te alguna cosa a fer...
Quique

Monday 18 october 2004 - 20:32
Hola, sòc una periodista del periòdic Línia Vallès, el qual abarca la zona de Sta Maria de Martorelles que esteu comentant. Si voleu, us podem publicar alguna cosa al respecte perquè em sembla un tema molt interessant. En tot cas, podeu adreçar-me un escrit a: sonnikki@hotmail.com o bé trucar al periòdic i demanar per mi: 615421753. Aquesta edició la tanquem dimecres així que si m´ho envieu abans, sortirà aquesta setmana!
Fins aviat"

Sonia

Monday 18 october 2004 - 20:35
Hola, sòc una periodista del periòdic Línia Vallès, el qual abarca la zona de Sta Maria de Martorelles que esteu comentant. Si voleu, us podem publicar alguna cosa al respecte perquè em sembla un tema molt interessant. En tot cas, podeu adreçar-me un escrit a: sonnikki@hotmail.com o bé trucar al periòdic i demanar per mi: 615421753. Aquesta edició la tanquem dimecres així que si m´ho envieu abans, sortirà aquesta setmana!
Fins aviat"

Sonia

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies