Hola, buscant cingles per observar les aus que hi poden haver nidificat, he trobat les rutes pels cingles, i en el peu d´aquests hi ha una imatge tridimensional del lloc que m´ha cridat molt l´atencio, es pot saber de on les treieu? o es un secret?
M´han dit que segurament aqui trobaria la font.
Gràcies per endevant.
Perdona´m però fins ara no he llegit el post. Aquestes imatges tridimensionals formen part d´un programa que ha desenvolupat la companyia GEOVIRTUAL sobre el mapa de Catalunya. S´executen amb un programa que es diu Geo Show 3D. Tinc un conegut que hi treballa i que, a més a més, es l´autor de la web més complerta sobre rutes per la zona del Collsacabra. Si estàs interessat de parlar amb ell, et puc donar la seva adreça electrònica i així establir contacte. Ja em diràs alguna cosa. Salut
No pasa res, que jo fins avui no he tornat a fer una ullada. Pel que´m dius no es tracta d´una web on puguem generar les vistes que trobem interesants, sino que cal tindre aquest programa anomenat Geo Show 3D, i a mes a mes, cal tindre els mapes cartografics de la zona a generar. Jo em feia la idea de anar a una web i poder veure la zona en la pots estar interesat directament en la mateixa web, de fet no estaria de mes poder parlar amb l´autor, agrairia em diguis la seva adreça electronica.
Gràcies.
Pere Anton Orero i Terrasa
e-mail : paorero@lycos.es
El company es diu Rafa i el seu e-mail és el r.sevilla@menta.net, comenta-li que vens de part de Xavier Romero de Madteam i segur que et donarà una solució. Pel correu directe t´envio una foto 3D d´una part de l´Olla de Núria perquè et facis una idea. Salut
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui