La Unió Europea considera que la vall d´Àneu és un espai natural d´especial valor ecològic i que ha d´estar protegit pel dret comunitari. La UE també ha determinat que el projecte d´ampliació de l´estació d´esquí de Vaquèira-Beret afecta l´hàbitat de l´ós bru i el dels ocells i té un elevat impacte ambiental. La Generalitat ja ha anunciat que assumirà aquesta decisió i paralitzarà el projecte d´ampliar les pistes d´esquí cap al Pallars Sobirà. A més, ha assegurat que presentarà, en les pròximes setmanes, la seva proposta de Xarxa Natura 2000, a la qual es podran presentar al·legacions.
http://www.telenoticies.com/noticia/not194260197.htm
Pues va a ser que sí... que la UE ha actuado a favor del medio ambiente !!... !!
Con los casi 100 km. que debe tener Baqueira-Beret... sólo faltaría que jodieran y empalmaran todo el pirineo... coñe.. !!
Será que no hay suficientes pistas en Catalunya?... Casi diria o confirmaria que demasiadas !!.... y que conste que soy esquiador de pista, también, pero creo que si hay colas pues a jodernos nosotros, y no a joder la montaña !!
Desearía que en la Vall Fosca también se llegara a este mismo fín.... !!!
Salutacions,
Freu
JODER JODER JODER Lo que mas me jode es que oi la noticia la daba el de iniciativa per catalunya el verds estos son los ecologistas pues ya ME CAGO EN ESTOS ECOLOGISTAS DE MIERDA
apa siau
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui