Una de les raons per les quals practico muntanya són els paisatges des dels cims.
Desde fa dos anys, a més, els dies de bona visibilitat faig panoramiques de 360º amb la meva camara digital, que després a casa, a l´ordinador, les ajunto, i tens una lleugera sensació de la vista dels cims.
Utilitzo dos programes, però cap d´ells em satisfà plenament.
CamediaMasterPro versió 4.2
Les panoràmiques es veuen en Quicktime, però hi ha molta diferencia de color entre la primera i la última foto. La panoràmica no queda tallada horitzontalment per dalt, fa uns lòbuls. Si el programa no pot ajuntar dues fotos (pq per ex ha creuat una persona en aquell moment que en la següent foto no hi és), tu no el pots ajudar, i et quedes sense panoràmica
PanoramaMaker versió 3.0
M´agrada perquè tu l´hi pots marcar els punts de referencia per ajuntar les fotos, també les retalla per dalt. Inconvenient gran, has de tenir el programa instal·lat per veure-les, amb un ordinador d´un company per ex, no les pots veure 360º, si en format horitzontal.
M´agradaria un programa, que reduis la diferencia de colors entre les fotos, el puguessis ajudar sinó troba referencia per ajuntar-les, i deixés les fotos tallades en horitzontal i per obrir-les amb Quicktime. Bufff
Dues pàgines on les panoràmiques s´assemblen a les que vull.
http://www.esquidemuntanya.com/
http://www.panapic.com/panos/corno_nero.html
A veure si algú em pot ajudar i gracies a tothom!
Yo hasta que murió he usado un Cullman de 500gr y poco más de un palmo de largo plegado. Lo he maltratado durante mucho tiempo en montaña y viajes. Al final ha murió porque una pata se le dobló pero porque me apoyé sin querer?lo usé muchas veces con Nikon D70+70-300.
Ahora dado que tengo un 70-200 muucho más pesado tengo un manfrotto que pesa un huevo pero que para salidas fotográficas de 1 dia no supone mucho problema.
Para salidas largas en montaña también tengo un Gitzo muy compacto que debe estar en torno a los 700 gr. Lo que aun no lo he probado con el 70-200?a ver si esta semana lo puedo probar en casa a ver que tal la estabilidad y sobretodo la rótula? ya veremos. Sino igual me pillo un manfrotto 141 que es un poco más pesado que el Gitzo pero también más robusto.
Con compacta cualquiera de estos te sirve. Aunque yo te recomendaría el Cullmann, ya que por lo peque que es lo llevaba siempre.
Saludos,
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui