Avui he rebut un correu electronic amb aquest link:
http://www.mendiak.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6527
Que en penseu d´aquesta iniciativa?
Holaaa
mes educacio i menys prohibicions es el que manca!!
mas educacion y menos prohibiciones es lo que falta!!
completamente de acuerdo en que mas educacion y menos prohibicion.
completamente de acuerdo en que hay una enorme cantidad de animaladas medioambientales.
pero el que haya esto, ¿es excusa para justificar lo otro?. No.
¿es excusa para defenderles? No.
Los energumenos (que NO SON TODOS los moteros, faltaria mas), son igual que abominables aunque existan barrabasadas medioambientales que los superen.
y no: el "pobre" al que casi atropellan SEGURO que no va al monte en su magnifico 4x4.
besos de uno que empieza a estar hasta el gorro de putos quatreros y moteros subnormales.
a mí sí: hacedme caso!!
Tinc són però amb un té morú amb clorofil·la, extra de sucre y glassons fets del té en qüestió la cosa millora.
Holaaa
ferrates... Ferrates... FERRATES!!!!
deu meu, mes valiums per favor, que hem dona l´atac...
despres de la xorradeta, ara seriosament, la veritat es que tampoc he acabt de llegir tot el forum, pero sembla que per un cop, allo de parlant la gent s´enten, acaba per ser veritat.
aqui a collserola es va intentar que les btt, donat que es veu que tambe erosionaven molt els camins, nomes circulesin per uns circuits delimitats, deixant la resta per la gent a peu... el resultat es que els camins on circulaven les btt estaven tambe plens de gent, apart de que concentrar les mils de btt que circulen per collserola cada cap de setmana en 4-5 camins feia que acabesin molt trinxats...
no hi ha solucio facil..., de moment respecte i educacio, mentrestant, a pensar tots.
v´sss
pd
despres ho tradueixo al castella, que ara tinc curro
luego lo traduzco que tengo curro
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui