La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Motos,Quads i mendiak

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Tuesday 6 june 2006 - 19:44:40

Motos,Quads i mendiak

Avui he rebut un correu electronic amb aquest link:
http://www.mendiak.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6527

Que en penseu d´aquesta iniciativa?

gaur link hau jaso dut

zer iruditzen zaizue proposamena?

Hoy he recibo un correo electronico con este link:
os mola o no?

agur guuuur!!!

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 9 june 2006 - 16:30

Tuesday 6 june 2006 - 20:10

Holaaa

mes educacio i menys prohibicions es el que manca!!

mas educacion y menos prohibiciones es lo que falta!!

con la de animaladas medioambientales que se hacen y siempre tiene que salir solo el pobre que casi le atropella una amoto o un quad o un betereo, eso si, seguro que para ir al monte va con su magnifico 4x4

v´sss de uno que empieza a estar hasta el gorro de la internacional progresista papanatas

pd
no me hagais mucho caso que llevo un dia muuuuy duro... voy a tomerme un par de valiums y una voll damm a ver si se me pasa...

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 6 june 2006 - 20:32
Doncs jo no havia llegit els posts per manca de temps i ara els hi estic donant un cop d´ull i em sembla interessant. Sobretot el debat  i els punts de vista oposats entre un tal robertr( català i motero) i els que han iniciat la campaña.

Existeixen mil problemes grossos mediambentals... tan garrafals que és molt dificil poder guanyar la partida. ELS PETITS CANVIS SON PODEROSOS, com diria el capità enciam i comencen amb nosaltres. Tinc clarissim que el dany més gran a catalunya, almenys, són les llaunetes de cocacola, les bosses de patates, els paquets de tabac, els kilos i kilos de celul·losa al terre etc etc... però la proposta aquesta no deixa de tenir un interés. Encara que sigui per aprofundir en un debat i acostar postures i si es pot fer sense males llets ni radikalismes, doncs millor. I sino... pues a la merda i o blanc o negre que és la tònica en tot.

Tuesday 6 june 2006 - 21:06
Holaaa

bueeeeno , ja m´he pres els valiums...

acabo de rellegir el post i crec que m´ha quedat "un pelet agresiu...", demano perdo a qui s´hagi sentit ofes, hi ha dies que saltes per tonteries i avui es un d´aquests...

es un tema que hem treu de polleguera per que sempre que es parla d´aixo surten els motoristes que fan soroll i destrocen els camins, pero ningu parla de com estan els camins a collserola per culpa del cavalls, ni com queden els camins a les zones boletaires gracies als 4x4, la veritat es que estic una mica fart de ser sempre l´ase dels cops...

tradueixo:
bueeeeno, ya me he tomado los valiums ...

acabo de releer el post i creo que me ha quedado "un pelin" agresivo,  pido perdon por si alguien se ha sentido ofendido, pero hay dias que uno salta por tonterias y hoy es uno de ellos.

es un tema que me saca de quicio, por que siempre que se habla del tema aparecen los motoristas que hacen ruido y destrozan los caminos, pero nunca se habla de como estan los caminos de collserola gracias a los caballos ni de como quedan los caminos en las zonas donde van los boletaires con sus 4x4, la verdad es que estoy un poco harto de ser el cabeza de turco...

v´sss

Tuesday 6 june 2006 - 22:00

completamente de acuerdo en que mas educacion y menos prohibicion.

completamente de acuerdo en que hay una enorme cantidad de animaladas medioambientales.

pero el que haya esto, ¿es excusa para justificar lo otro?. No.

¿es excusa para defenderles? No.

Los energumenos (que NO SON TODOS los moteros, faltaria mas), son igual que abominables aunque existan barrabasadas medioambientales que los superen.

y no: el "pobre" al que casi atropellan SEGURO que no va al monte en su magnifico 4x4.

besos de uno que empieza a estar hasta el gorro de putos quatreros y moteros subnormales.

a mí sí: hacedme caso!!

Friday 9 june 2006 - 00:14
Cony Gabi, em sembla que és la primera vegada que comparteixo la teva opinió abastament.
Jo també en començo a estar fins els...
Val a dir que comparteixo també els criteris de la Vinyi (per cert, ets del Penedès o què?) i els de Jb, pos valiums, és clar!

TRADUZCO AL CASTELLANO (per si no se m´entén des de València, jeje)

Coño Gabi, me parece que es la primera vez que comparto ampliamente tu opinión.
Yo empiezo a estar también hasta los mismísimos.
Debo decir que también comparto los criterios de Vinyi (el parentesis era sólo para ella, jeje) y los de Jb, pos valiums, claro!

Friday 9 june 2006 - 14:45

Tinc són però amb un té morú amb clorofil·la, extra de sucre y glassons fets del té en qüestió la cosa millora.
No sóc del Penedés. 
Vaig decidir posar aquest post. Per qué pensava que generaria un debat interessant.

Vaig posar aquest post i no crear un fil directament sobre quads motos i la mare que els va prir ja que em va semblar interessant que es parlés d´una zona en concret. Una zona que per proximitat per orografia per boca a boca o expedient X ha acabat sent un indret "massificat" o popular en el món aquest del trial/ enduro o motor.

El dany en el terreny és evident si s´observen les fotos que han fet els que estan a favor de tirar la proposta de regulació a aquella zona en particular.

Tb he trobat agradable els acostaments entre les dues parts implicades que es dona  en el fòrum de discussió del mendiak aquest. ( no he llegit el 100%) On es demostra que tot i tenint opinions contraposades en molts dels aspectes el diàleg enriqueix. I on et pots forjar un estereotip diferent del típic motero que et deixa ple de pols i t´atropella si pot, per dirho d´alguna manera.

No ha resultat atractiu el fil... haurem de posar la paraula ferrata entremitg o algo jejejeje

Bé... tot aixo només era per dir que no soc del penedés.
bon matí a la vila del pinguí

Friday 9 june 2006 - 15:54
¿he leido la palabra "ferrata"?
válgame Diosssssss

a por ellos!! oé!!
(no pares, Luis... mmmm)

Friday 9 june 2006 - 16:30

Holaaa

ferrates... Ferrates... FERRATES!!!!
deu meu, mes valiums per favor, que hem dona l´atac...

despres de la xorradeta, ara seriosament, la veritat es que tampoc he acabt de llegir tot el forum, pero sembla que per un cop, allo de parlant la gent s´enten, acaba per ser veritat.

aqui a collserola es va intentar que les btt, donat que es veu que tambe erosionaven molt els camins, nomes circulesin per uns circuits delimitats, deixant la resta per la gent a peu... el resultat es que els camins on circulaven les btt estaven tambe plens de gent, apart de que concentrar les mils de btt que circulen per collserola cada cap de setmana en 4-5 camins feia que acabesin molt trinxats...
no hi ha solucio facil..., de moment respecte i educacio, mentrestant, a pensar tots.

v´sss

pd
despres ho tradueixo al castella, que ara tinc curro
luego lo traduzco que tengo curro

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies