La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Canon PowerShot S80, què us sembla?

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Tuesday 4 july 2006 - 00:12:03

Canon PowerShot S80, què us sembla?

Se m´ha espatllat la màquina de rodet així que he passat el cap de setmana remenant per internet i he trobat aquesta Canon PowerShot S80 que em fa gràcia:
1- té un objectiu 28-100, això és un gran angular i un zoom que està bé.
2- té visor òptic real
3- té 8 mpixels (perquè en vull tants?)
4- no és gaire gran.
Doneu-me una opinió si us plau.
Gracies.

joan

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Tuesday 4 july 2006 - 12:53

Tuesday 4 july 2006 - 12:53

Me la vaig comprar ara fa un any, doncs estava cansat de carretonejar la rèflex, amb els seus tres objectius i torre de flash i realment estic molt content amb ella. La porto sempre penjada al coll i en qualsevol moment pots captar l?imatge que t?interessa. L?he posat a -7ºC o a més de 3000 mts., i ha respost perfectament. Aquest gran angular és un avantatge per segons algunes situacions i té un munt de possibilitats. Jo li trec molt de profit al de panoràmiques. Segurament té més opcions que les que jo conec, ja que l?opció dels retrats no l?acabo de lligar, però per captar imatges de muntanya em dóna el resultat que esperava. Si et dónes un volt pel meu blog veuràs unes quantes galeries en diferents condicions i espais. Te la recomano. Per cert, duc dues bateries i amb elles he fet sortides de quatre dies amb més de 500 fotos, sense problemes. Ah, no tinc comissió, eh?. Salut i muntanyes

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies