Se m´ha espatllat la màquina de rodet així que he passat el cap de setmana remenant per internet i he trobat aquesta Canon PowerShot S80 que em fa gràcia:
1- té un objectiu 28-100, això és un gran angular i un zoom que està bé.
2- té visor òptic real
3- té 8 mpixels (perquè en vull tants?)
4- no és gaire gran.
Doneu-me una opinió si us plau.
Gracies.
joan
Me la vaig comprar ara fa un any, doncs estava cansat de carretonejar la rèflex, amb els seus tres objectius i torre de flash i realment estic molt content amb ella. La porto sempre penjada al coll i en qualsevol moment pots captar l?imatge que t?interessa. L?he posat a -7ºC o a més de 3000 mts., i ha respost perfectament. Aquest gran angular és un avantatge per segons algunes situacions i té un munt de possibilitats. Jo li trec molt de profit al de panoràmiques. Segurament té més opcions que les que jo conec, ja que l?opció dels retrats no l?acabo de lligar, però per captar imatges de muntanya em dóna el resultat que esperava. Si et dónes un volt pel meu blog veuràs unes quantes galeries en diferents condicions i espais. Te la recomano. Per cert, duc dues bateries i amb elles he fet sortides de quatre dies amb més de 500 fotos, sense problemes. Ah, no tinc comissió, eh?. Salut i muntanyes
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui