La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Estalvi d´aigua + solidaritat

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Wednesday 14 february 2007 - 12:37:23

Estalvi d´aigua + solidaritat

Ara que es promouen iniciatives com la d´apagar 5 minuts les llums... 24 h sense móbil etc etc...

Que us semblaria una, que pot estalviar uns 10 litres d´aigua diaris a cada casa? Sense més esforç que el reciclar un recipient. Genial, oi?
 Gratis i ecologica... la sol·lució perfecte...

Que us semblaria la mateixa iniciativa, pagant 3 euros que van a parar a intermon oxfan per la creació d´infrastructures d´aigua allí on més es necessiten.

L´inventor català Pep Torres... ha adaptat el típic truqui de l´avia de posar un recipient ple dins la cisterna per llançar aquesta iniciativa solidària amb el nom de " te echo de menos" http://www.teechodemenos.org/. Des de fa uns mesos es poden comprar les botelles solidaries al servei estació o demanant-les per internet.

Si no triem l´opció de donar uns diners a intermón, perqué no aplicar-la amb un pot reciclat?? un litre cada cop que es tira la cadena és bastant!!!!!!!

( per cert... m´encanta serveis estació)

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 14 february 2007 - 13:00

Wednesday 14 february 2007 - 12:44
A casa tinc un W.C amb dos càrregues... vaig treure els pot quan em vaig canviar de W.C, però crec que l´hi tornaré a posar tot i aixó, a veure si funciona amb el mínim d´aigua.... ho hauré de probar, jo crec que pels pipis si que anirà amb la carga mínima+ una botella de mitg litre per exemple.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 february 2007 - 13:00
 per la iniciativa
 per tu
 per Servei Estació. Te moltes coses, si, però el personal és tan ... no se com definir-ho (kitsch?). I alguns preus ...  Tot i així hi vaig sovint (per proximitat)

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies