La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Salvem Montserrat

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Friday 3 august 2007 - 14:26:27

Salvem Montserrat

Per si algú hi està interessat, un projecte està amenaçant la part de Collbató.

http://www.infomontserrat.com/salvemmontserrat/index.htm

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Monday 6 august 2007 - 17:50

Friday 3 august 2007 - 16:01

¡ Vaya con el Sr. alcalde ... ni lee informes, ni escucha a los profesionales, ni acata la voluntad popular ... a piñón fijo:  al euro de la contribución y del amigismo ! Espero que la gente lo tenga en cuenta  en las próximas elecciones ... mientras tanto a denunciarlo (  bien Oi por darlo a conocer ), y con cada firma, poner un eslabón más en la cadena que ate a la  .

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 august 2007 - 20:26
Oi  deus  ser del ( GIC ) ....aixo no es un forum de politica.............  
Sunday 5 august 2007 - 21:05

uixxxxxxx No he viscut en ma vida a Collbató ni tan sols a una comarca veïna i resulta que ja sóc d´un partit polític del poble!!!!!!

Mira, com tu bé dius no és un fòrum de política, si has mirat bé el títol posa "ecologia". I si et dignes a veure les meves aportacions a la pàgina web de madteam et durà dos segons entendre que no hi tinc cap interès en l´ajuntament de pepitolandia, i menys encara interesos partidistes com insinues. Es que se m´escapa el riure, EL QUE S´HA DE SENTIR!!!

Per acusar algú està bé coneixe´l no? vaja, si em vols donar el teu punt de vista per fer-me canviar (cosa que dubto, els interessos econòmics i polítics em fan venir arcades), explica´m-ho, però acusar-me de ser d´un partit, i a sobre polític????????????

Això a casa meva se´n diu pixar fora de test.

Vinga, bones escalades, que jo sí que m´he dignat a saber qui eres aquí al Madteam abans de respondre´t.

Ah, i tant de bo no tingueu un megapoligon, t´ho dic perquè al meu poble ja en tenim un, i per anar a casa els meus pares passejant (repeteixo que visc en un "petit" poble), haig de caminar rodejant-lo 30 minuts per caminets per no travessar-lo amb les oloretes que en surten i l´asfalt que escasseja precisament, que dona un gust anar a la natura i trobar-te UN POLIGON que pels habitants que hi ha al poble no feia falta...

PD Ho sento però no penso respondré cap més acusació d´aquest estil, consideraré que ja quedes retratat tu solet.

Monday 6 august 2007 - 07:17
tu a la teva i a palabras necias oidos sordos
Monday 6 august 2007 - 12:32
Hola oi .
Primer disculpar-me per haver-te vinculat a un partit polític,però ja estic fart que tothom opini nés per el que llegeix, potser sí que e pixat fora de test com tu dius però és molt facil penjar algo a la red sense coneixeu de primera mà.
Salutacions i disculpa si te ofès
Bones escalades o el que sigui...
Deixem el tema per matat
Jordi.

Monday 6 august 2007 - 13:28

No passa res. Entenc perfectament que els d´allà teniu molts més elements de judici, només m´ha ofès que em posessis al pot dels implicats.

Desgraciadament, la majoria de vegades, aquests temes són especulació pura i dura amb MOLTS interessos de persones pel mig (com les urbanitzacions), i jo també ho he posat al mateix pot sense tenir informació de primera mà per valorar-ho amb pros i contres. De fora sempre es veu tot més clar i normalment quan t´hi poses dins no és tan fàcil ni tan evident.

Apa, amb bones muntanyes em comformo!

Monday 6 august 2007 - 13:50
Hola jordi,
Si ho coneixes tant de primera mà com fas entendre-ho ens ho podies explicar una miqueta per aquells incults que ens dediquem a buscar l´informació com podem. Els grans medis de comunicació formen part activa de la dictadura del capital aixi que aquells que volen conèixer l´informació desde altres punts de vista que el del capital estan obligats a moure´s, a demanar a la gent  i... SI moltes vegades a LLEGIR!! No entenc que vols dir que molta gent opina només sobre el que llegeix. Creus que s´hauria de complementar amb l´opinió de la super-televisió o que cada cop que t´interessa algun tema has de  fer enquestes telefoniques als principals implicats per poder donar el teu punt de vista?
Esta clar que no es facil informar-se correctament amb tanta desinformació com existeix, pero em penso que Oi fa una bona aportació indicant-nos pagines com aquesta que t´informen de noticies que ens afecten(a mi, en tot cas, m´interessa més q la pretemporada del madrid). Dius que es facil penjar una pagina com aquesta sense saber de que parla, pero et puc asegurar que buscar informació de forma independent pot ser tot menys facil i compartirla amb la resta de la gent es algo importantissim.

Si tot i això decideixes deixar el tema per mort com deies al teu últim misatge i no explicar-nos el que saps, o creus saber, doncs em donarás a entendre que el que ha pixat fora de test ets tu.

Salut i muntanya

Monday 6 august 2007 - 14:48
Hola  Teozen.
En primer lloc jo no faig entendre de que conec el problema de primera mà,
però ja que vols saber més entra a la web de Collbató i posat al forum.
Sobre el tema d´ opinió cadascu pot entendre el que vol segons com s`escriu o llegeix.
Per cert cadascu acaba els temes quant vol i pixa on pot o on el deixan, això no vol dir que estigui d´acord amb tot el projecta del polígon.

Salutacions.

Monday 6 august 2007 - 17:50

Bé, com que les explicacions han sigut gairebé nul·les. A un servidor li ha picat la curiositat i puguer decidir amb una mica més d´arguments. La veritat Jordi, és que el fòrum a que ens has enviat si es el de Collbató.com es bastant lamentable, moltes descalificacions, poca informació i molt "te´n vas de vacances?". Però a la mateixa pàgina hi ha articles de gent, la majoria polítics, del poble. És l´únic que he pogut trobar per veure el que pensa cada part. El que he tret llegint per sobre és que:

- Els últims anys hi ha hagut pactes antinaturals de forces polítiques (actualment crec que hi ha majoria)

- Hi ha temes de corrupció i de tribunals en espera...

- Hi ha un gran deute municipal

- La raó principal per fer un polígon de 24 hectàrees en un poble de 50 hectàrees de terme és sanejar les arques municipals

- Hi ha hagut ja, forces barbaritats edificant xalets i cases adossades, a diversos paratges naturals(es desqualifiquen els uns als altres, però la majoria hi viuen en aquests llocs)

- Els que estan a favor diuen que tindran "un gran respecte per l´entorn ambiental, i no significa pèrdua de qualitat de vida", els que pensen diuen "si venem un actiu del poble, ja no el podrem recuperar" o "el que pot solucionar el dèficit és equilibrar la balança ingressos-despeses, un ingrés puntual no soluciona res" o "la majoria dels llocs de treball no seran per gent del poble" (això ho corroboro de primera mà del meu poble)

- Collbató fins ara, és un poble diferent, amb molt poca inmigració, molt poc atur, molta zona edificada horitzontal (sense pisos), i dels pobles-ciutats propers, quasi l´únic que encara no té un megapolígon. Per la gent que hi ha, hi ha més gastos que una població normal d´enllumenat, d´extensió de carrers, neteja...

- La raó per fer-ho, com ja he dit, és el forat econòmic de l´ajuntament, però es diu que portarà benestar, qualitat de vida...

- Ja hi havia hagut un intent anterior molt més esbojarrat per fer aquest polígon que es va anul·lar

- Des de les últimes eleccions hi ha hagut una dimissió d´un regidor de via pública que dirigeix una empresa immobiliària, per raons personals.

- L´enllaç per signar es pot trobar a la web aquesta de collbató, a vilaweb i a e-noticies, per tant, com veus, del GIC res de res.

Segur que encara hi deuen haver més coses que se m´han escapat, però amb aquestes ja me n´he fet una idea, la típica excusa per rebentar un entorn natural, "PAN PARA HOY, HAMBRE PARA MAÑANA", la mala gestió  l´ha de pagar la natura.

Ja he signat. Bona tarda

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies