Per si algú hi està interessat, un projecte està amenaçant la part de Collbató.
http://www.infomontserrat.com/salvemmontserrat/index.htm
¡ Vaya con el Sr. alcalde ... ni lee informes, ni escucha a los profesionales, ni acata la voluntad popular ... a piñón fijo: al euro de la contribución y del amigismo ! Espero que la gente lo tenga en cuenta en las próximas elecciones ... mientras tanto a denunciarlo ( bien Oi por darlo a conocer ), y con cada firma, poner un eslabón más en la cadena que ate a la .
uixxxxxxx No he viscut en ma vida a Collbató ni tan sols a una comarca veïna i resulta que ja sóc d´un partit polític del poble!!!!!!
Mira, com tu bé dius no és un fòrum de política, si has mirat bé el títol posa "ecologia". I si et dignes a veure les meves aportacions a la pàgina web de madteam et durà dos segons entendre que no hi tinc cap interès en l´ajuntament de pepitolandia, i menys encara interesos partidistes com insinues. Es que se m´escapa el riure, EL QUE S´HA DE SENTIR!!!
Per acusar algú està bé coneixe´l no? vaja, si em vols donar el teu punt de vista per fer-me canviar (cosa que dubto, els interessos econòmics i polítics em fan venir arcades), explica´m-ho, però acusar-me de ser d´un partit, i a sobre polític????????????
Això a casa meva se´n diu pixar fora de test.
Vinga, bones escalades, que jo sí que m´he dignat a saber qui eres aquí al Madteam abans de respondre´t.
Ah, i tant de bo no tingueu un megapoligon, t´ho dic perquè al meu poble ja en tenim un, i per anar a casa els meus pares passejant (repeteixo que visc en un "petit" poble), haig de caminar rodejant-lo 30 minuts per caminets per no travessar-lo amb les oloretes que en surten i l´asfalt que escasseja precisament, que dona un gust anar a la natura i trobar-te UN POLIGON que pels habitants que hi ha al poble no feia falta...
PD Ho sento però no penso respondré cap més acusació d´aquest estil, consideraré que ja quedes retratat tu solet.
No passa res. Entenc perfectament que els d´allà teniu molts més elements de judici, només m´ha ofès que em posessis al pot dels implicats.
Desgraciadament, la majoria de vegades, aquests temes són especulació pura i dura amb MOLTS interessos de persones pel mig (com les urbanitzacions), i jo també ho he posat al mateix pot sense tenir informació de primera mà per valorar-ho amb pros i contres. De fora sempre es veu tot més clar i normalment quan t´hi poses dins no és tan fàcil ni tan evident.
Apa, amb bones muntanyes em comformo!
Bé, com que les explicacions han sigut gairebé nul·les. A un servidor li ha picat la curiositat i puguer decidir amb una mica més d´arguments. La veritat Jordi, és que el fòrum a que ens has enviat si es el de Collbató.com es bastant lamentable, moltes descalificacions, poca informació i molt "te´n vas de vacances?". Però a la mateixa pàgina hi ha articles de gent, la majoria polítics, del poble. És l´únic que he pogut trobar per veure el que pensa cada part. El que he tret llegint per sobre és que:
- Els últims anys hi ha hagut pactes antinaturals de forces polítiques (actualment crec que hi ha majoria)
- Hi ha temes de corrupció i de tribunals en espera...
- Hi ha un gran deute municipal
- La raó principal per fer un polígon de 24 hectàrees en un poble de 50 hectàrees de terme és sanejar les arques municipals
- Hi ha hagut ja, forces barbaritats edificant xalets i cases adossades, a diversos paratges naturals(es desqualifiquen els uns als altres, però la majoria hi viuen en aquests llocs)
- Els que estan a favor diuen que tindran "un gran respecte per l´entorn ambiental, i no significa pèrdua de qualitat de vida", els que pensen diuen "si venem un actiu del poble, ja no el podrem recuperar" o "el que pot solucionar el dèficit és equilibrar la balança ingressos-despeses, un ingrés puntual no soluciona res" o "la majoria dels llocs de treball no seran per gent del poble" (això ho corroboro de primera mà del meu poble)
- Collbató fins ara, és un poble diferent, amb molt poca inmigració, molt poc atur, molta zona edificada horitzontal (sense pisos), i dels pobles-ciutats propers, quasi l´únic que encara no té un megapolígon. Per la gent que hi ha, hi ha més gastos que una població normal d´enllumenat, d´extensió de carrers, neteja...
- La raó per fer-ho, com ja he dit, és el forat econòmic de l´ajuntament, però es diu que portarà benestar, qualitat de vida...
- Ja hi havia hagut un intent anterior molt més esbojarrat per fer aquest polígon que es va anul·lar
- Des de les últimes eleccions hi ha hagut una dimissió d´un regidor de via pública que dirigeix una empresa immobiliària, per raons personals.
- L´enllaç per signar es pot trobar a la web aquesta de collbató, a vilaweb i a e-noticies, per tant, com veus, del GIC res de res.
Segur que encara hi deuen haver més coses que se m´han escapat, però amb aquestes ja me n´he fet una idea, la típica excusa per rebentar un entorn natural, "PAN PARA HOY, HAMBRE PARA MAÑANA", la mala gestió l´ha de pagar la natura.
Ja he signat. Bona tarda
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui