Hola
Algú es soci d´aquesta associació?, es que a mi m´interessa pero no trobo gaire info de què fan realment i tot aixo.. he enviat un mail pero de moment no he obtingut resposta.
Si algú ho és i em vol enviar encara que sigui un mail privat, o algo.. ho agrairia.
Salut!
D´acord itus si trobo més info ja t´avisaré.
A veure si algun dia em paso per la adreça que posa a la web, o si em puc posar en contacte amb un professor que vaig tenir al CMSM, que hi estava involucrat... per la web, no sembla que hi hagi molta activitat.. pero potser es que la tenen una mica deixada...
Be, ja et diré alguna cosa si hi ha sort!
Salut
Hola, yo me he hecho socia hace poco, y la verdad es que me ha costado tambien encontrar informacion y contactar con ellos. y la web no está del todo clara... si seguis interesados, decirmelo y os explico un poco como va.
De hecho hacemos una trobada el dia 16 en San Jeroni por el dia internacional de la muntanyes. Saludos
Hola Odri..
Si jo encara estic interessada, vaig enviar-los un mail i em van dir que es reunien el passat dia 14, el que passa es que no vaig poder-hi anar.
El que intentare fer es venir el 16 desembre a Sant Geroni, així podré obtenir informació de primera mà :)
Be, si saps exactament a quina hora es farà aquesta trovada ja m´informaràs. Gràcies Odri.
Hola Llongui e Itus,
Creo que lo mejor es me déis vuestros emails, y asi os envio informacion (como el cartel de la trobada y demas) . Creo que hay otra reunion en diciembre. Mi email es: penguinito@yahoo.fr. Hasta pronto, Odri
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui