La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Torno a ser jo

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Monday 17 december 2007 - 19:25:28

Torno a ser jo

M´he deixat de dir que, amb una mica de ràbia, entre tots encara estem a temps de presionar al govern per reconduir la situació: aturar les obres i repensar el model de desenvolupament de la Vall Fosca. Hi ha gent que ho està intentant i necessiten ajuda. Aquí no val la frase del refranyer popular de "que cada perro se lama su cipote".

Jordi

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 18 december 2007 - 06:04

Monday 17 december 2007 - 20:04

Doncs sí. Jo també em vaig quedar de pedra amb les fotos de la vertex. Realment és un desproposit continuar fent pistes d´esqui que mai seràn rendibles, i que no reportaran beneficis sobre el veins de la comarca o de la vall. (encara que aixi fora també estaria en contra per una qüestio de conservacionisme).

Tant que parlem de molts altres llocs (com ara monegros, el la costa del Pais Valencia i tantes altres barbaritats), ja podiem mirar-se el nostre melic i repensar les coses abans de cagar-la

Mal anem.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 18 december 2007 - 06:04

are anem de refrans i aquelll que diu que (tenen la paella pel manec) i (ens fan fer lo que els rota del collons)  cuant hi ha interesos  pel mig a la merda tot es molt trist, VISCA LA DEMOCRACIA apa siauPD. una coseta muntayanegre cuant et dexis de dir alguna cosa no comencis un nou tema asies

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies