holaaa
ecologistes i d´esquerres de debo.... ja!
:-((((((((((((((((((
v´sss
Wenasss
Es un tema que be de llun, aquets "jeque" al comprar els terrenys lo primer que van fer es asfaltar el tram de pista forestal que pasa per dintre dels mateixos amb la mala sort que al ser un indret molt boletaire va significar la massificacio, abans podies anari amb mes o menys tranquilitat, ara es un formigueix de gent i al final de temporada el bosc ho ha notat seriament, ho dic per les deixalles, i vist hasta llaunes de coca-cola penjades dels arbres.
Pero aixo no es tot, si finalment es far l´hotel el seguent pas es un camp de golf a els plans de Peguera, la noticia ja es va fer publica al comprar els terrenys, ara mateix no recordo a quin diari ho vaig legir, si ho trovo ja ho posare.
Al final sempre es el mateix, un indret verge amb bons accesos a pendre per.............................................
salu2
Acabo d´enrecordarme que una de les primeras coses que vaig posar al meu blog va ser un comenari sobre aquest tema, era la tardor del 2006.
http://capitatro.madteam.net/posts/2006-11/dimecres-boletaire-estic-molt-enfadat./
salu2
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui