tinc corda, cintes express, cordinos, bagues.. sols em falta ara algú amb qui anar, jeje. El meu nivell de primera és 5b, no m´importa anar amb gent més preparada de segona.
Sandra
Hola sandra!
Dimecres a la tarda tinc lliure a partir de les 4´30-5. Jo visc a Sabadell, podem quedar per anar-hi a sant llorenç (em queda a prop!jejeje) o be moure´ns i anar a cellecs, banyadores, montserrat.... et deixo el meu mail i si et va be em fas un correo.
Adeu!!!
Salut!
Hola!
Pues por mi si quieres podemos quedar el miercoles o el jueves. Cuando te vaya bien, mira.
Y lugar...psè... no sé... que tal La Font de L´Ametlló? Tu misma, también, mira
Yo hago, por el que veo el mismo grado que tu. El V grado de primero, en prinicipio lo tengo "controlao".
Tengo 36 años y vivo en una casa de campo en el Montseny. Tengo todo el material, coche y estoy con mushas ganas de trepar.
Mira, te dejo mi email i mi nº de mobil. Si te intereso, ya sabes te pones en contacto conmigo.
679 90 83 29
Hola Sandra!!
Doncs jo estic una mica com tu, també fent Vs de primera, encara que de segona com tots, unes si i altres no surten tan be
Soc de Barna pero per temes de feina entre setmana estic a Girona, llavors si a tu t´anes B quedar caps de setmana podem probar algun dia. Tinc quasi tot el material menys la corda ... petit detall
et deixo el meu mail ok?
vifehe@hotmail.com
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui