Ja se que és una mica just de temps,però busco company/a/es per fer una canal Diumenge a la zona del Cadí preferentment o sino a qualsevol altre.
Gràcies
Hola, nosotros estamos haciendo canales los findes por esa zona, este domingo no creo qeu pueda, pero siempre esta bien tener el telefono de gente que tiene las mismas inquietudes, te dejo mi mail y tel: 650523419 - lostfingers@gmail.com. Saludos. Bruno
Ekipa, a lo millor puc pujar el diumenge, d´on ets?. Jo sortiria de horta, visc a prop de la parada del metro. Quin nivell tens?
Bones Homedes,jo soc de Pineda de mar, al Maresme. Si t´interessa jo pujaria demà a la tarda.Pel nivell en principi al Cadí no hi ha problema, vaig fer el Margalida fa 3 anys,l´unic que no domino es fer reunions al gel o la neu,pero per fer-ho en roca cap problema,i per assegurar amb cargols tampoc.Fer resalts drets tampoc em preocupa massa.
El meu mail es carlesl76@gmail.com i el movil es 620833183
Gracias Bruno,me quedo con tu info y si se presta otra ocasión nos ponemos en contacto.Mi mail es carlesl76@gmail.com y mi movil 620833183. Salut.
eo yo voy a la valleta o a porte .si te apetece . seremos tres ,aunque todavia no sabemos que hacer, si conoces algo de por alli ?
Respondo un poquitín tarde, pero bueno si alguien se anima (o dispone de tiempo) entre semana, aquí estoy.
Saludos
perdona ekipa ,pero no me pude conectar finalmente tampoco fuimos ,de hecho ,nada del finde fue como hablamos , acabamos haciendo esqui de montaña en andorra ,
Bueno gente,cap problema.Si algú s´anima pel diumenge que ve, si el temps ho permet, només m´ho ha de dir. carlesl76@gmail.com
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui