La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >dilluns al sol

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 16 april 2009 - 21:36:17

dilluns al sol

com a resultat de treballar al sector de l´automoció, resulta que tinc "els dilluns al sol" -nomès els dilluns peró-.

doncs si algú vol sortir a escalar clàssica o esportiva, o fer esquí de muntanya ara que encara hi ha neu, tinc els dilluns lliures. soc de barcelona pero no m´importa matinar i arribar-me a qualsevol lloc.

vinga, salut i a tibar

karles

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Sunday 7 june 2009 - 11:00

Friday 17 april 2009 - 10:34

bon dia, nosaltres fem dilluns a mont-roig, normalment quedem sobre les nou del matí al mateix poble...si t´interessa el boulder ja diràs

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 18 april 2009 - 01:06

moltes gracies pel teu oferiment.

la veritat es que el bloc i el roko el tinc una mica deixat per una lesió al canell perque aixó de tibar el curt em casca molt. de tota manera ho tinc en compte.

una aclaració. quan dius mont-roig entenc que es montroig del camp, al baix camp, oi?

vinga, salut i a tibar. i gracias un altre volta.

karles

Tuesday 28 april 2009 - 10:34

Jo sóc de Reus i m´agradaria quedar amb vosaltres a Mont-roig el mei mail és: joan-map@hotmail.com, és que després els foros no m´en recordo de mirar.

Tuesday 28 april 2009 - 10:36

Hola, sóc en Joan de Reus i fa temps que em volia iniciar en clàssica, ara mateix faig esportiva, però he fet orientació barranquisme i espeleo o sigui que tinc el material i lo de la seguretat per la mà, si ho prefereixes comencem amb esportiva per coneixe-ns.

Wednesday 29 april 2009 - 22:34

he intentat conectar amb aquesta adreça i no la reconeix.

salut

Wednesday 6 may 2009 - 23:25

Hola Karles, jo també treballo al sector de l´automoció. També tinc alguns dilluns lliure. Si vols podem quedar per anar a escalar o fer esqui de muntanya tal com dius.

Salut!

Sunday 7 june 2009 - 11:00

Wola a todos, yo también tengo domingos y lunes fiesta!!! y como supongo que os pasa a vosotros no teneís con quién compartir  finde a  "contra-pie" y cordada y que te puedan "asegurar". Yo como  "Pistatxet" tiro más del alpinismo, escalada en hielo, corredores. etc.... pero también me gusta crestear y darle a la roca que hace muchíiiiisimo que no le doy y me interesa darle....

Juerrrrr, que se me olvidaba  soy de Barna!

Un Saludo "Cucu"

(Post Editado: 7-6-09 11:31:08)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies