com a resultat de treballar al sector de l´automoció, resulta que tinc "els dilluns al sol" -nomès els dilluns peró-.
doncs si algú vol sortir a escalar clàssica o esportiva, o fer esquí de muntanya ara que encara hi ha neu, tinc els dilluns lliures. soc de barcelona pero no m´importa matinar i arribar-me a qualsevol lloc.
vinga, salut i a tibar
karles
bon dia, nosaltres fem dilluns a mont-roig, normalment quedem sobre les nou del matí al mateix poble...si t´interessa el boulder ja diràs
moltes gracies pel teu oferiment.
la veritat es que el bloc i el roko el tinc una mica deixat per una lesió al canell perque aixó de tibar el curt em casca molt. de tota manera ho tinc en compte.
una aclaració. quan dius mont-roig entenc que es montroig del camp, al baix camp, oi?
vinga, salut i a tibar. i gracias un altre volta.
karles
Jo sóc de Reus i m´agradaria quedar amb vosaltres a Mont-roig el mei mail és: joan-map@hotmail.com, és que després els foros no m´en recordo de mirar.
Hola, sóc en Joan de Reus i fa temps que em volia iniciar en clàssica, ara mateix faig esportiva, però he fet orientació barranquisme i espeleo o sigui que tinc el material i lo de la seguretat per la mà, si ho prefereixes comencem amb esportiva per coneixe-ns.
he intentat conectar amb aquesta adreça i no la reconeix.
salut
Hola Karles, jo també treballo al sector de l´automoció. També tinc alguns dilluns lliure. Si vols podem quedar per anar a escalar o fer esqui de muntanya tal com dius.
Salut!
Wola a todos, yo también tengo domingos y lunes fiesta!!! y como supongo que os pasa a vosotros no teneís con quién compartir finde a "contra-pie" y cordada y que te puedan "asegurar". Yo como "Pistatxet" tiro más del alpinismo, escalada en hielo, corredores. etc.... pero también me gusta crestear y darle a la roca que hace muchíiiiisimo que no le doy y me interesa darle....
Juerrrrr, que se me olvidaba soy de Barna!
Un Saludo "Cucu"
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui