La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Cap de setmana 1 i 2 d´ agost (Pirineus)

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 25 july 2009 - 19:15:39

Cap de setmana 1 i 2 d´ agost (Pirineus)

Estic buscan compnys per a fer algo al pel Pirineu el cap de setmana de 1 i 2 d´ Agost. Si us interesa en podem parlar

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 31 july 2009 - 22:48

Tuesday 28 july 2009 - 19:15

hola,

Me llamo sandra tengo 29 años. Me acabo de registrar y me gustaría poder hacer algo el fin de semana.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 july 2009 - 14:25
hola Andriu i Nikita. Jo tinc previst aquest cap de setmana anar cap a a la zona del pic de Marboré, a Ordesa. Sóc i surto des de Lleida. Si us interessa, deixeu el correu i ens posem en contacte. La idea és marxar dissabte al matí i tornar diumenge al vespre

Thursday 30 july 2009 - 08:47

Hola itus i demés,

Em dic Raquel, fa poc que m´he enregistrat a aquest foro.

M´estava mirant la teva proposta i d´aquesta zona em falten coses que tinc moltes ganes de fer, quina és la teva proposta? quin/quins pics tens pensat fer? Sortir dissabte matí per atacar diumenge? nit de dissabte? a Goriz?¿?¿?¡?  et deixo el meu email (foros.raquel@gmail.com)

Friday 31 july 2009 - 22:48
En sap greu, al veure que dilluns no había respós ningú vaig desestimar la proposta i fins ara no he mirat les respostes, espero que el meu misatge os hagi servit per posaros d´ acord i feu una bona sortida. Sort

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies