Hola! Soy de Barcelona y tengo 29 años. Me gustaría conocer gente para hacer excursiones.
Si os interesa mi email: sandrisvca@hotmail.com
Hola!!!
Em dic Imma i jo també estic buscant gent per sortir a la muntanya. Bàsicament els diumenges, els dissabtes treballo...pero per les tardes les tinc lliures.
Ara me´n vaig uns dies de vacances, sola...he trobat aquest foro massa tard... :(
però en 15 dies ja estic aquí!!
Genial!!
Que?! Aquest dissabte precisament començo vacances!! uff !! Quines ganes en tenia, ha sigut una temporada dureta!!
Marxo de vacances segurament dilluns o dimarts, així que estic lliure tant dissabte com diumenge!
Jo no se gaires llocs on anar...sempre m´hi portaven... a Montserrat, Puigmal, Pedraforca... i amb la mala orientació que tinc... no puc fer de guia, però espero q algo em soni, i amb mapes (q no en tinc ni un!!! però aixó s´aconsegueix ràpid...però tampoc els se llegir...)
Bueno, que ganes en tinc moltes!!!! ji,ji,ji...
hooola me gustaria coner gente para salir a la montaña ir a escalar saludosss
Estupendu tuuuuu!!!
Qui més s´apunta!!??
Escalar ho he fet varies vegades igual q fer vies ferrades, que m´agraden més, m´hi sento més segura...aixó de penjar en el buit.... però q tb m´agrada, encara que amb l´escalada em canso amb res... però q m´hi apunto. Sempre puc assegurar!!
encara q sembli impossible, veien el sol q fa a Bcn, el temps pinta malament per demà a muntanya
(Post Editado: 8-8-09 15:47:16)
Jo m´hi apuntaria, però precisament aquest cap de setmana m´es totalment impossible....
Però accepto propostes. Avui tenia moltes ganes de anar cap a la presa de cavallers (i a caminar!!), però... m´he vist soleta i m´he rajat , en fi.... he llegit l´escrit aquest d´anar sol a la muntanya... com m´agradaria!! encara que acompanyat sempre es millor, no??
Bé, espero realment q un dia poguem fer una sortida...
Doncs jo m´apunto a la vostra proposta. Bàsicament caps de setmana i, durant el mes de setembre que tinc vacances, qualsevol dia.
Conec alguns llocs, tinc alguna mapes i moltes ganes de caminar. Així que, si us ve de gust, em dieu alguna cosa i muntem el que sigui
Fins ara,
Pep
La meva xicota i jo també ens apuntem però a partir de setembre ja que aquest proper cap de setmana anem una setmaneta a fer la Carros de Foc jejejejeje
Rubén.
oido cocina !
efectivament.. és també una bona idea .. a tenir en compte
però desde aki, la idea potser seria la sortida d´un sol dia...
además... una cosa no quita la otra
Hola!
Nosaltres sóm una parella del Penedès i també ens apuntaríem a una sortida a fer cim. Aquest estiu hem fet el Pedra i el Puigmal, així que Bastiments em sembla molt bona idea! Ens agradaria conèixer colla per anar a fer rutes i pics, i començar a fer algun 3000. També practiquem l´escalada tot i que jo tot just acabo de començar... :)
Doncs res, si sorgeix alguna sortida podeu comptar amb nosaltres!
Mònica
Hola!
La verdad es que no suelo ir a la montaña y tengo ganas de hacer alguna excursión. Propongo el fin de semana del 12 y 13 de septiembre, podiamos empezar a concretar lugar , día y hora .Que os parece? Que alguien que conozca que diga algun sitio yo no tengo mucha idea. Yo no tengo coche espero que no haya problema.
Sandra
Hola.
Yo también estaría interesado en conocer más gente para poder salir a la montaña. Soy de Barcelona y he hecho algo de Pirineo, Montserrat, Cadí, Pedraforca, Montseny...
En un principio la propuesta de Nikita para el fin de semana del 12-13 de septiembre me va bien.
Haber si podemos llegar a concretar algo.
Hasta luego.
Hola, yo soy de la zona de Barcelona y también estoy interesado en la excursión. Os he escrito un correo a todos los que habéis dejado vuestro email para ver si concretamos algo, hasta pronto.
Una amiga y yo nos apuntamos a la salida del domingo. Quedamos pendientes de q confirmeis sitio y hora. Esperemos q no sea muy muy dura...que después del verano, las tapitas, las cervecitas, etc, las subidas cuestan más jeje.
Ya lo hablaremos pero para el prox finde 3 amigas hablábamos de ir de camping aprovechando q el viernes es fiesta, hacer alguna excursión, bañarnos en algún gorg... se puede comentar el domingo si alguien se quiere apuntar.
Finalmente han propuesto la siguiente ruta de ascenso al Tagamanent desde el Figaró, a donde se puede acceder con la RENFE desde Barcelona: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=83199
El lugar de encuentro es la Plaza Mayor, hacia las 8:30, este domingo día 6 de septiembre, quien quiera venirse que lo diga para esperarle en el lugar si se retrasa un poco. De momento, que yo sepa, somos Xavi, Yoaila, su amiga y yo, pero supongo que habrán más personas que se vengan. El mapa de la pequeña localidad está en:
http://www.elfigaro.net/PASSEIG%20URBA.pdf
Hasta pronto.
creo q me reservo para esa ascensión de mayor entidad ;)
equipo... qué equipo?... para salir a andar no hace falta nada mas q un buen calzado, agua y ganas de andar
(Post Editado: 5-9-09 12:16:07)
Hola!
La ruta per Montserrat pinta prou bé. Nosaltres aquest dissabte encara no sé si el tindrem lliure, però de totes maneres us deixo el mail perquè ens mantingueu informats sobre aquesta excursió i d´altres que puguin sorgir. És: miulo98@yahoo.com
Fins aviat!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui