Hola, som la Núria i la Maria, dues noies de la zona de Tarragona aficionades a la muntanya i a les vies ferrades. Busquem nous amics/amigues per poder anar a fer vies ferrades i disfrutar de la natura i la muntanya. Nosaltres dues ja n´em fet bastantes, ens agrada moure´ns i em fet desde La Roca Blanca de Sant Carles de la Ràpita, passant per les Dames de Montserrat junt amb la Teresina també de Montserrat i acabant per unes vacances que em passat a la zona de la Savoia francesa fent també vies ferrades com La Cascade de la Fraîche o les Rois Mages. Per nomenar algunes, ne´m fet més, per aixó busquem gent que sigui seriosa, responsable, amb molt de coneixement i que també vulguin conèixer gent com nosaltres per continuar fent vies per aqui i per allà.
Hola em dic Gifré, també m´agrada bastant el mon de les ferrates i del barranquisme i de la montanya en general, sóc de Barcelona i tinc 31 anys, si esteu interessades aquest cap de setmana estic preparant una sortida per fer la ferrata de les Dames de Montserrat, el descens el fariem per la mateixa via o per un barranc que hi ha al costat el del Clot de Sajolida, si esteu interessades el meu mail es: reguemas@hotmail.com
Salut!!!!
atencio el Clot de la Sajolida esta inclos dins les normes de regulacio del Parc, per poger-lo fer es te que demanar permis al Patronat, tot i aixi no se fins a quin punt es obligatori....un altre alternativa es la Canal de l´Artiga Alta, mes propera a la sortida de les Dames....
hola nuria...estaria interesat en tenir mes informacio sobre la Roca Blanca..gracies
http://esgarrapacrestes.blogspot.com/
hola Núria
no soc gaire expert en aixo de les ferrades, faig menys de 1.70, estic calb i em sobren 10 kilets... com ho veus????? tinc possibilitats???
frankie
ps. conyes a banda, feia temps que no passava pel foro de madteam (que de fet és el meu club de muntanya)... celebro veure´t per aquí, segur que feu molts bons amics/gues... si vols, pots deixar també un avís al foro del club (madteam.org) que també llegeix la gent. records.
als demès... nois i noies, esteu davant d´un parell de noies amb un currículum ferrater que fa tremolar, i que no li tenen por a la més desplomada de les parets, ni la més aèria de les vistes, i que s´atreveixen fins i tot amb la mítica Roc de Tovière (llàstima que la prudència d´alguns amics seus les obliguès a desistir de fer el darrer tram, quan ja hi anaven decidides...) ànim, que amb elles n´aprendreu un munt
(Post Editado: 9-9-09 23:10:56)
sorry, m´ha repetit el post...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui