La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >BUSQUEM FERRATERS

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 23 august 2009 - 10:51:18

BUSQUEM FERRATERS

Hola, som la Núria i la Maria, dues noies de la zona de Tarragona aficionades a la muntanya i a les vies ferrades. Busquem nous amics/amigues per poder anar a fer vies ferrades i disfrutar de la natura i la muntanya. Nosaltres dues ja n´em fet bastantes, ens agrada moure´ns i em fet desde La Roca Blanca de Sant Carles de la Ràpita, passant per les Dames de Montserrat junt amb la Teresina també de Montserrat i acabant per unes vacances que em passat a la zona de la Savoia francesa fent també vies ferrades com La Cascade de la Fraîche o les Rois Mages. Per nomenar algunes, ne´m fet més, per aixó busquem gent que sigui seriosa, responsable, amb molt de coneixement i que també vulguin conèixer gent com nosaltres per continuar fent vies per aqui i per allà.

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Monday 14 september 2009 - 12:26

Sunday 23 august 2009 - 18:20
hola! em dic Ivan i  visc a Salou. he fet algunes de les ferrates de la zona. també faig escalada esportiva, trekking, ...
si algun dia voleu quedar per fer alguna sortida us deixo el meu correu i parlem: snowingwind arroba gmail punt com

Ocultar todas las respuestas      
Monday 24 august 2009 - 06:55

Hola em dic Gifré, també m´agrada bastant el mon de les ferrates i del barranquisme i de la montanya en general, sóc de Barcelona i tinc 31 anys, si esteu interessades aquest cap de setmana estic preparant una sortida per fer la ferrata de les Dames de Montserrat, el descens el fariem per la mateixa via o per un barranc que hi ha al costat el del Clot de Sajolida, si esteu interessades el meu mail es: reguemas@hotmail.com

Salut!!!!

Monday 24 august 2009 - 22:01
HOLA SOC AL TONI JO TAMBE VAIG BASTANT ALS ALPS LAS FERERATES QUE ANOMENEU JA LES HE FET ARA FA POCS DIES VAIG VINDRE DE VALL D{ ISERE. BE SI VOLEU VEURE LAS FOTOS MEVAS MIREU AL FACEBOOK MEU :ANTONIO JULBE PSEUSE COM AMICS Y US ACEPTARE. Y PODEM FER ALGUNA SORTIDA PLEGATS.SALUTACIONS.

Thursday 27 august 2009 - 13:58

atencio el Clot de la Sajolida esta inclos dins les normes de regulacio del Parc, per poger-lo fer es te que demanar permis al Patronat, tot i aixi no se fins a quin punt es obligatori....un altre alternativa es la Canal de l´Artiga Alta, mes propera a la sortida de les Dames....

http://esgarrapacrestes.blogspot.com/

Thursday 27 august 2009 - 14:01

hola nuria...estaria interesat en tenir mes informacio sobre la Roca Blanca..gracies

http://esgarrapacrestes.blogspot.com/

esgarrapacrestes@live.com

Thursday 27 august 2009 - 14:02
atencio el Clot de la Sajolida esta inclos dins les normes de regulacio del Parc, per poger-lo fer es te que demanar permis al Patronat, tot i aixi no se fins a quin punt es obligatori....un altre alternativa es la Canal de l´Artiga Alta, mes propera a la sortida de les Dames....

Friday 4 september 2009 - 01:49
hola!!!!!! soc la leti, molt aficionada a les ferrades!!! he estat preparan un viatge a les dolomites amb un amic i al final no hi hem pogut anar pero estic molt interesada en trobar gent per fer ferrades, jo soc de la cerdanya i he fet moltes de la meva zona i andorra, pero no he fet cap de tarragona, vaja que en tink ganes, i el viatge me quedat amb les ganes us paaso el meu mail i aviam si podem fer-ne alguna!!!! datxa82@hotmail.com

Wednesday 9 september 2009 - 23:00

hola Núria

no soc gaire expert en aixo de les ferrades, faig menys de 1.70, estic calb i em sobren 10 kilets... com ho veus????? tinc possibilitats???

frankie

ps. conyes a  banda, feia temps que no passava pel foro de madteam (que de fet és el meu club de muntanya)... celebro veure´t per aquí, segur que feu molts bons amics/gues... si vols, pots deixar també un avís al foro del club (madteam.org) que també llegeix la gent. records.

als demès... nois i noies, esteu davant d´un parell de noies amb un currículum ferrater que fa tremolar, i que no li tenen por a la més desplomada de les parets, ni la més aèria de les vistes, i que s´atreveixen fins i tot amb la mítica Roc de Tovière (llàstima que la prudència d´alguns amics seus les obliguès a desistir de fer el darrer tram, quan ja hi anaven decidides...) ànim, que amb elles n´aprendreu un munt

(Post Editado: 9-9-09 23:10:56)

(Post Editado: 10-9-09 15:41:47)

Wednesday 9 september 2009 - 23:04

sorry, m´ha repetit el post... 

(Post Editado: 9-9-09 23:06:43)

Monday 14 september 2009 - 12:26
Hola, em dic Pau i també visc per la zona de Tarragona. He fet alguna ferrata (de les que heu dit, només la Teresina), i crec q estaria molt bé fer un grupillo per fer-ne. Bé, us deixo el meu mail i si voleu, parlem: pmuntanyeta@gmail.com

Adéu!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies