El meu nom es Jordi soc de Barcelona i com ja e anunciat busco a gent motivada k es vulguin apuntar a fer rutes de alta muntanya per l´alt Pirineu o inclús pujar els alps si tenim temps jo tink 21 i fa des de ven xiquet k fai ruta per muntanya me fet quasi tots els pics de Catalunya i molts en hivernal que es al que mes m´agrada , dons això aviam si algú amb diu algo disposo de una furgoneta així k el transport no es cap problema i també tinc el material necessari per fer hivernals, tinc experiència en rutes llargues en hivernal , palas amb inclinacions molt pronunciades y neu dura i algun corredor de poca dificultat tot i que m´agradaria iniciar-me en la escalada en gel tot i k mai e utilitzat un cargol de gel perk no e tingut la possibilitat de conèixer a ningú k o domini però en tink moltes ganes aviam si aquest any puc assistir algun curset
dons res espero una resposta de algun/a aventurer xD k tingui ganes de gaudir del k per sort tenim tan aprop
;) per cert un molt bon foro e tingut sort de trovarlo us fel.licito a tots
Hola Jordi, et deixo el meu mail, soc de Manresa i tinc 27, faig muntanya tot l´any i m´encanta, es la meva passio, quant vulguis muntem algu.
Salut!!
jo 36 experencia ,material i furgo, el meu correu es jlcamps5@hotmail.com
ting tope projectes, arrevoire
el tema es aneto del tiron desde l´hotel ?
el meu mail es jlcamps5@hotmail.com
Hola, em dic Josep i m´agrada molt l´alta muntanya. Sols comentar-te que tinc 50 anys, i això pot ser un problema? o no? He fet unes quantes canals al Cadí, St. Maurici i Alps, i és un tema que m´agrada molt, també m´agrada fer arestes i vies d´escalada clàsica, de poc grau, però d´alta muntanya. Actualment, ací Andorra, no trobo gent per fer tots aquests temes. Si creus que et pot interessar, ja ens posarem d´acord.
Salutacions cordials
Hola jo soc un noi de 19 anys ansios d´apendre moltes coses, porto desde petit fent muntanya pero en el tema hinvernals tinc un coneixement bastant limitat i m´agradaria apendre i coneixer gent amb la que apendre tot allo possible, es a dir muntanya a l´hivern, escalada en gel etc.
Aquí deixo el meu e-mail, per si algú li ve de gust.
Moltes gracies.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui