La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >hola gent busco company/a per fer alta muntanya

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 9 november 2009 - 19:39:46

hola gent busco company/a per fer alta muntanya

El meu nom es Jordi soc de Barcelona i com ja e anunciat busco a gent motivada k es vulguin apuntar a fer rutes de alta muntanya per l´alt Pirineu o inclús  pujar els alps si tenim temps jo tink 21 i fa des de ven xiquet k fai ruta per muntanya me fet quasi tots els pics de Catalunya i molts en hivernal que es al que mes m´agrada , dons això aviam si algú amb diu algo disposo de una furgoneta així k el transport no es cap problema i també tinc el material necessari per fer hivernals, tinc experiència en rutes llargues en hivernal , palas amb inclinacions molt pronunciades y neu dura i algun corredor de poca dificultat  tot i que m´agradaria iniciar-me en la escalada en gel tot i k mai e utilitzat un cargol de gel perk no e tingut la possibilitat de conèixer a ningú k o domini  però en tink moltes ganes  aviam si aquest any puc assistir algun curset

dons res espero una resposta de algun/a aventurer xD k tingui ganes de gaudir del k per sort tenim tan aprop

;) per cert un molt bon foro e tingut sort de trovarlo us fel.licito a tots

expandir todo contraer todo 36 Respuestas Última respuesta Monday 28 december 2009 - 21:49

Tuesday 10 november 2009 - 21:35

jordi...et deixo el meu email...i parlem...willys_88@hotmail.com!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 november 2009 - 11:31
ole ole te agregat ee ;)
Wednesday 11 november 2009 - 12:34

Hola, q tal, el meu email es corre-libre@hotmail.com, ens posem en contacte y parlem el tema, a lo millor fem un bon grup...

Wednesday 11 november 2009 - 14:31
moreno!!! yo ya te agregado al msn! hablamos x ahi!!!

Wednesday 11 november 2009 - 16:37
hola noi, jo tinc 32 anys i em falten 80 3.000 per fer´els tots, t´apuntes a acabar´los visc al ripolles i tinc entre setmana lliure,                      
                           escocia.26@hotmail.com                        ja diras......

Wednesday 11 november 2009 - 18:28
k cabron xD pos m´atrau molt tio pero jo no tink tan bona vida com tu els dies entresamana estan mes k ocupats sortin de cassa a les 6 i tornan a les 11 xD de totes maneres tagrego ;) aviam si algun pon

Wednesday 11 november 2009 - 18:32
agregat ;)

Wednesday 11 november 2009 - 22:30

Hola Jordi, et deixo el meu mail, soc de Manresa i tinc 27, faig muntanya tot l´any i m´encanta, es la meva passio, quant vulguis muntem algu.

Salut!!

zenith_650@hotmail.com

Thursday 12 november 2009 - 00:34
i tan ^^agregat estas 
Thursday 12 november 2009 - 17:04

jo 36  experencia ,material i furgo, el meu correu es jlcamps5@hotmail.com

ting tope projectes, arrevoire

Friday 13 november 2009 - 11:20
estas agregado ;)

Friday 13 november 2009 - 17:10
demomen el glaç només als cubates
i el fret k no be

Friday 13 november 2009 - 18:09
Yep jo tambe estic disponible popopep@hotmail.es

limitextrem.es

Friday 13 november 2009 - 19:49
ja te agregat soposo k deu ser  popopep@hotmail.com i no pas .es no?

Friday 13 november 2009 - 19:50
peaso d´enllas k mas deixat gracies

Saturday 14 november 2009 - 18:16

Hola soc josera jo també faig alta muntanya i m´agradaria afegir-me a un grupet maco, tinc expericia en en piri, alps i andes, estiu i ivern

Saturday 14 november 2009 - 18:19
hola em dic josep estic buscant un grupet maco i de bon rotllo per pasar-ho bé a la muntanya, tinc experiencia en piri, alps i andes, estiu i invernals

Saturday 14 november 2009 - 18:29

Hola em dic josep visc aprop de manresa faig alta muntanya i tinc experiencia en piri, alps i andes, tan istiu com ivern. el meu correu es: josera75_7@msn.com

Saturday 14 november 2009 - 18:38
eis crac k no mas deixat el teu mail  ostres si que en deus saber aki ma comentat gent de tot tipus de molt experimentats a gent k es bol iniciar la meva idea es parlar amb tot i fer dos grupets  per fer coses  ja diràs  agregam si bols rieraalvarez@hotmail.com

justament estik parlant amb un del poro per anar als andes ;) tink ganes de coneixent deus ser un crak XD

Saturday 14 november 2009 - 18:39

eis crac k no mas deixat el teu mail  ostres si que en deus saber aki ma comentat gent de tot tipus de molt experimentats a gent k es bol iniciar la meva idea es parlar amb tot i fer dos grupets  per fer coses  ja diràs  agregam si bols

justament estik parlant amb un del poro per anar als andes ;) tink ganes de coneixent deus ser un crak XD

Saturday 14 november 2009 - 18:40
ok agregat parlem ;)

Sunday 15 november 2009 - 18:56
ok quan vulguis m´envies correu particular i parlem

Sunday 15 november 2009 - 23:52

OK, me apunto, cuando quedamos??? Ahora para poder hacer invernal ya empieza a ser buena temporada.

Sunday 15 november 2009 - 23:58
jjajaja ole tio agregme rieraalvarez@msn.com ;)
Monday 16 november 2009 - 22:57
i si montem una trobada i ens coneixem?

Monday 16 november 2009 - 23:53
si es cert com puk posar un anunci pero tot bosaltres ? de moment aket finde em kedat uns cuans per fer aneto i coneixens t´apuntes disabte tarda  sortim de barna  ja dira pasam el teu msn 
 o agregam rieraalvarez@msn.com

Tuesday 17 november 2009 - 15:07

el tema es aneto del tiron desde l´hotel ?

el meu mail es jlcamps5@hotmail.com

Tuesday 17 november 2009 - 15:15
felicitats pel cervino jo no he tingut tanta sort  agregam i parlem jlcamps5@hotmail.com
Tuesday 17 november 2009 - 18:52
el tema es nar disabte  tarda arivar a la nit acampar er alla i sisis del tiron nar i tornar 
Wednesday 18 november 2009 - 12:03

Hola, em dic Josep i m´agrada molt l´alta muntanya. Sols comentar-te que tinc 50 anys, i això pot ser un problema? o no? He fet unes quantes canals al Cadí, St. Maurici i Alps, i és un tema que m´agrada molt, també m´agrada fer arestes i vies d´escalada clàsica, de poc grau, però d´alta muntanya. Actualment, ací Andorra, no trobo gent per fer tots aquests temes. Si creus que et pot interessar, ja ens posarem d´acord.

Salutacions cordials

Wednesday 18 november 2009 - 13:07
hola josep per a mi no a estat mai un problema la edat xD nomes faltaria m´agradaria kedar amb tu per fer algun canal tens msn? el meu es rieraalvarez@msn.com si no ens comunikem per mail a ser posible a rieraalvarez@gmail.com ja diras  una abrasada company estik segur k podem pasar una bona estona 

Wednesday 18 november 2009 - 16:55

Hola Jordi,

T´he enviat per correu el meu mail per apuntarme al grup.

Fins aviat!

Thursday 19 november 2009 - 00:21
agregat company
Saturday 12 december 2009 - 10:47
Hola, jo també tinc ganes de formar un grup per anar a la montanya. He fet vàries cosetes tant hivernals com a l´estiu. Disposo de bastant temps lliure, sobretot entresetmana. juliapt7@hotmail.com

Saturday 12 december 2009 - 10:49
Ei, jo també tinc ganes de tenir un grup per anar a la montanya. He fet algun tres mil i fins i tot un quatre mil molt senzill. En definitiva que, la montanya m´encanta i disposo de bastant temps lliure, sobretot entre setmana que és quan tothom treballa. Tinc 32 i soc de Manresa, el meu mail:juliapt7@hotmail.com

Monday 28 december 2009 - 21:49

Hola jo soc un noi de 19 anys ansios d´apendre moltes coses, porto desde petit fent muntanya pero en el tema hinvernals tinc un coneixement bastant limitat i m´agradaria apendre i coneixer gent amb la que apendre tot allo possible, es a dir muntanya a l´hivern, escalada en gel etc. 

Aquí deixo el meu e-mail, per si algú li ve de gust.

Moltes gracies.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies