La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >mont perdut hivernal, 27-29 desembre

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 5 december 2009 - 00:45:31

mont perdut hivernal, 27-29 desembre

hola

tinc mono de muntanya i de neu i els meus companys m’han deixat més penjat que un xoriço

busco gent per pujar el mont perdut el 26-27-28 de desembre de 2009 (sense esquis), gent amb experiència i suficientment en forma per la sortida, sortida preferentment des de barcelona o voltants, tinc cotxe

el pla (negociable) i depenent de la meteo i l’estat de la neu seria:

dia 26: madrugón, barcelona-puente navarros, pujar a dormir a goritz, 1100m D+

dia 27: goritz – cim (3355) – goritz 1000m D+, 1000m D-

dia 28: goritz – puente navarros i tornar a barcelona, 1100m D-

depenent de les previsions de la meteo es podria sortir un dia més tard (27-28-29) o bé el 27 baixar fins el cotxe si les previsions pel 28 són dolentes

contacteu en aquest foro o directament a pep-lluis [arroba] ropits.com

no em deixeu penjat!!

pep-lluis

mapa:

http://ropits.com/tmp/perdut.jpg

foto:

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies